Alles Digitaal
Wilgenkatje-
31-07-2015 om 14:08
contactje tussen oplader/telefoon is gammel
telefoon is anderhalf jaar, doet het nog goed (goed genoeg) maar de laatste paar weken heb ik grote moeite met opladen, ik moet heel precies op een bapaalde manier de oplader aan de smartphone verbinden, anders laadt-ie niet op.
Wat kan ik doen om dit ongemak te verhelpen?
Marie
31-07-2015 om 14:37
Aparte oplader voor batterij of garantie?
Informeer eerst eens bij je provider of je nog garantie hebt.
Verder zijn er ook opladers waar je alleen batterij mee kunt opladen. Je kunt dan alleen de telefoon niet gebruiken.
Volgens mij wel te bestellen via miniinthebox
Wilgenkatje-
31-07-2015 om 14:41
heb geen abonnement
dus plannetje provider/garantie is niet aan de orde.
Alleen batterij opladen is een leuk plan, 's nachts gebruik ik de telefoon sowieso niet.
Lusithania
31-07-2015 om 14:51
nieuw snoertje
Het kan helpen als je een nieuw snoertje koopt en die dan gebruikt als oplaadsnoer. Of probeer er eentje van een ander apparaat bij jullie in huis. Tegenwoordig is het een standaard aansluiting en hoef je niet voor alles een aparte kabel mee te nemen.
Marie
31-07-2015 om 20:03
Ja maar
Ja maar als de aansluiting in de telefoon kapot is, helpt een ander oplaadkabeltje niet. Probleem hebben wij met een vorige telefoon gehad. Toen dus zo'n aparte oplader voor batterij gekocht. Werkte overigens prima.
Mikke
31-07-2015 om 20:08
Hier
Heb je 'm al schoongemaakt? Hier was pocket lint in het laadgat het probleem van moeilijk opladen. Kabelbreukje in de laadkabel kan ook. Of een defect aan je telefoon.
Ook zonder abonnement heb je trouwens recht op garantie.
Wilgenkatje-
31-07-2015 om 21:40
het zit niet in het kabeltje
het zit echt in het laadgat. Ik zal me er nog eens in verdiepen. Nu staat-ie na veel gepruts in een bepaalde schuine stand tegen een voorwerp aan, en ik zie het bliksemschichtje nog.
mijk
31-07-2015 om 22:44
die van mijn man
Heeft ie laatst eens helemaal schoongeblazen en tien was het over. Was gewoon vies...
Mijk
Maria
14-08-2015 om 12:31
2 jaar garantie
Op grond van de Europese consumentenwetgeving heb je op alle producten standaard 2 jaar garantie (mits je het product normaal, zorgvulig hebt gebruikt). Ik zou het het daar gewoon op gooien. De verkoper is wettelijk verplicht je minimaal één van deze opties te bieden (soms mag je kiezen): reparatie, vervanging (nieuw apparaat) of geld terug. Dit geldt altijd en overal in de EU: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_nl.htm
Jamie
14-08-2015 om 20:02
even doorlezen maria
Binnen zes maanden na ontvangst van uw artikel, hoeft u alleen maar aan de verkoper te laten zien dat het artikel kapot is of anders is dan geadverteerd. Maar na zes maanden moet ú in de meeste EU-landen aantonen dat het probleem al bestond bij ontvangst van het artikel en dat het bijvoorbeeld het gevolg is van het gebruik van gebrekkige materialen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.