Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

13-08-2012 om 21:47

Broek voor meisje

Mijn dochter heeft een beetje een buikje en een slechte houding, waardoor broeken haar vaak te strak om haar buik zitten; ook als het knoopelastiek helemaal los is. Broeken van de Hema, H&M en Mexx zitten haar niet lekker. Ze heeft nu een Pepe Jeans, die haar wel goed zit. Nu vroeg ik me af of Pepe Jeans altijd goed vallen bij bolle buikjes, of dat het toeval is en daarnaast vroeg ik me af of jullie tips hebben voor andere merken met een wat ruimere broekband.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lisbeth

lisbeth

14-08-2012 om 06:46

Elastieken band

Ik zweer bij broeken met elastieken band. Dus zonder knoopsluiting. Ik heb er van de HM, mexx en esprit. Het is even zoeken masr die zitten dan wel het fijnste. Oh ja, kijk ook eens naar de broeken van de hema die zijn vaak wat wijder rond de taille

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Marie

Marie

14-08-2012 om 11:11

C&a

Hoi
Kijk ook eens bij de C&A.
Ze hebben daar ook een collectie met extra wijde broeken.
Het kan per filiaal verschillen welk assortiment ze hebben.
Je kunt ook on-line bestellen.
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Kids/Collectie/Extra-wijd & extra-slank
Trouwens mijn ervaring is dat broeken van de Hema vaak te ruim zijn (maar dat was wel 6 jaar geleden ofzo).
succes

Fiorucci

Fiorucci

14-08-2012 om 18:58

En....

H&M hebben online ook X-maten, net een tikje ruimer,mijn dochter vond ze erg fijn.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

15-08-2012 om 10:09

Bedankt

Bedankt voor de tips; ben meteen even bij de C&A langsgeweest voor broeken met elastiek en met wijde taille. De H&Monline hou ik in gedachten voor de volgende ronde.

Kiddosplus.nl

Sinds kort is er een nieuwe webwinkel:kiddosplus.nl.
Mijn dochter draagt h&m X dat heeft een extra brede taille en toch smalle pijpen. Zij heeft inderdaad ook een buikje en holle rug. Laatst hebben we een broek van cars gekocht en die sloot ook mooi aan. Succes!!

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

18-08-2012 om 11:38

Gabbertje

Dank je; ik zet je tips bij m'n lijstje!

H&m boyfit

De spijkerbroeken van H&M type 'boyfit' passen ook goed. Wijde taille en normale been. Beetje heupmodel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.