Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Elan

Elan

04-08-2013 om 22:31

Cadeautip 9 jarig meisje

Binnenkort wordt mijn jongste dochter 9 jaar en ik weet niet wat ik haar moet geven. Ze heeft een prachtig lijstje met wensen gemaakt, maar dat staat vol met allemaal leuke kleine rommeltjes. Ik wil haar graag een 'groot' cadeau geven. Het budget is 50 euro. Ze houdt van spelen met Playmobil en Legofriends, maar daar heeft ze al veel van. Ze had het laatst ook over een keyboard, maar dat lijkt me niet haalbaar voor dat bedrag. Heeft iemand nog een tip of idee?

Elan

toto1

toto1

04-08-2013 om 22:42

Keyboard

Mijn dochter (iets ouder) heeft een soortgelijk keyboard als deze
http://www.marskramer.nl/speelgoed-overig/keyboard-54-toetsen.html?SearchQuery=keyboard
Mijn dochter heeft er veel plezier van, en hij past binnen budget!

Uitje

Misschien een dagje uit een idee? Naar een stad, pretpark oid. En dan niet met het hele gezin maar met 1 of beide ouders dus onverdeelde aandacht?
Kinderen komen tegenwoordig om in het speelgoed!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Laminaat

Laminaat

06-08-2013 om 22:17

Ja, een uitje!

Een ervaring is duurzamer dan tastbare cadeaus. Mijn dochter deed ik een enorm plezier met een zelfgemaakte cadeaubon voor een een restaurant met een ouder naar keuze. Ze houdt erg van culinair eten, namelijk. Misschien heeft jouw dochter ook een speciale voorliefde? Manege, vliegeren, zeehondencrèche, winkelen?
Uiteraard ook een kleinigheidje om mee te pronken op school, maar daarvoor is een cool gummetje genoeg.
Groetjes,
Laminaat

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.