Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-10-2013 om 11:53
Dochter van 7 is binnenkort jarig. Ze houdt van een hut bouwen met lakens , stoelen etc. Nu kwam ik op internet Stocs en Grazy Forts tegen. Het lijkt me echt iets voor dochter. Heeft iemand ervaring met 1 van de 2? Ik wil eerst zeker weten dat het niet snel uit elkaar valt en dus een teleurstelling is. Welke zou eerder in de smaak vallen? Alvast bedankt!
29-10-2013 om 12:01
Geen ervaring
Maar ik zou voor de stocs gaan, de stokken bij Crazy Forts zijn maar 40 cm, dat beperkt wel heel erg in het hutten bouwen. Ook zijn stocs flexibeler, en dus meer geschikt voor het doel waarvoor je dochter ze wil gebruiken. (Stocs kun je bijvoorbeeld ook nog ergens anders aan vastknopen).
29-10-2013 om 23:54
crazy forts
ja ik heb de crazy forts deze zomer gekocht voor zoon 6 jaar. Er wordt wel mee gespeeld, maar mijn verwachtingen waren hoger gespannen. Hij bouwt er wel mee, maar niet echt om een hut mee te maken. Als ie een hut wil dan worden toch nog liefst de stoelen, bank en tafel als bouwmateriaal gebruikt. Je moet die stokken echt heel stevig in de bollen drukken, en de bollen met platte kant onder houden, anders raakt alles snel weer los.
31-10-2013 om 13:34
crazy forts niet leuk
Ik heb vorig jaar de crazy forts voor Sinterklaas gekocht. Bij ons dezelfde ervaring als bij Seanna, het is te moeilijk om het in elkaar te drukken, valt snel uit elkaar. Het is dus bijna niet gebruikt. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding slecht.
Groet,
Jo Hanna
31-10-2013 om 21:05
Het is geworden....
We hebben voor stocs gekozen. Ik hoop dat het in de smaak valt! Bedankt voor de tips, heeft echt geholpen bij het maken van een keuze.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.