Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-10-2013 om 20:38
Zoon wordt in november 5 jaar en voor zijn verjaardag dacht ik aan een camera. De kidizoom twist van v-tech. Heeft iemand ervaring hiermee, is het leuk speelgoed?
09-10-2013 om 21:13
Superleuk!
Heel leuk ding, mijn oudste kreeg hem drie maanden geleden voor zijn 6e verjaardag en speelt er heel veel mee. Foto's maken, filmpjes maken, spelletjes doen, het is een alles-in-één ding. En eenvoudig en stevig in gebruik. Middelste van bijna 4 speelt er ook graag mee.
Ik heb wel een tip: geef meteen de bijbehorende tas erbij (of vraag die als cadeau aan iemand anders). Hebben wij ook gedaan en je kunt de camera daar goed in opbergen en meenemen.
11-10-2013 om 11:17
Pien
Oké, de tas er dus bij. En hoe zit het met het SD-kaartje? Heb jij daar ook gelijk een grotere voor gekocht?
11-10-2013 om 20:59
Christel
Ja, we hadden nog een sd-kaartje liggen en die hebben we in de kidizoom gedaan. Is wel nodig, want anders kan er niet veel aan foto's/filmpjes op.
Wat ik nu bedenk: bij ons was het zo dat de batterijen die erbij zaten, het niet deden! Beetje erg sneu natuurlijk, jarige job wilde er meteen mee spelen. Gelukkig hadden we nog batterijen. Ik vermoed dat dit een ongelukkig toeval was, want ik lees er verder geen negatieve ervaringen over, maar misschien voor de zekerheid zorgen voor extra batterijen in huis...
12-10-2013 om 11:30
Pien
Sd-kaartje staat ook op het lijstje. Dat hoeft toch niet per se een V-tech kaartje te zijn?
Batterijen zijn meestal wel in huis. Ik zorg gewoon dat ik het ding een week van te voren in huis heb om te testen.
Dank voor je hulp!
12-10-2013 om 20:17
Christel
Elk gewoon sd-kaartje past erin. Leuk om gemaakte filmpjes later op de pc te zetten, dan kunnen ze die in het groot bekijken.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.