Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
md

md

27-06-2013 om 21:09

Kinderfeestje 11 jarige

Ik ben al aan het zoeken geweest op internet maar alles is zo duur. Mijn kind wil graag lasergamen of zo iets, maar hier moet je minimaal 8 kinderen voor hebben en je bent over de 100 euro kwijt en dat vindt ik toch wel veel geld voor een feestje. Veel kinderen doen dit wel of ze gaan ergens anders naar toe.
Heeft iemand misschien een ander idee om thuis iets te doen. Hij is een jongen.

Angela67

Angela67

27-06-2013 om 21:52

In het donker

speurtocht in het donker in het bos! En dat kan je zo goedkoop of duur/ingewikkeld maken als je wilt.
groet,
Angela

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

27-06-2013 om 23:00

Slaapfeestje

Soep met een broodje, dan een film. Misschien kan je ergens een beamer regelen zodat het net een bioscoop is. Zelf popcorn bakken en flink wat fris inslaan, eventueel in van die bioscoopbekers. Speurtocht met breeklichtjes, kussengevecht en slapen. Als én avondeten én ontbijt te begrotelijk is kan je ze om een uur of acht laten komen.

Rosa van der Zanden

Tijgeroog

Tijgeroog

27-06-2013 om 23:47

Speurtocht combineren met

Een kampvuur (vuurkorf ofzo) in de tuin. Brooddeeg aan een stok erboven, of marshmallows. Of stukken appel, die je daarna in kaneelsuiker (maak je zelf van suiker en kaneel) doopt.

P

P

28-06-2013 om 07:33

Kadootje

Misschien wil je zoon zo'n feestje wel als (gedeeltelijk) kadootje. Dus minder geld voor het kado maar wel het feestje wat hij wil.

mari39

mari39

28-06-2013 om 08:58

Lasergamen

Is niet altijd met een minimum aantal kinderen , hier althans. Je kunt met zoveel en weinig gaan als je wilt. Je gaat dan samen met een paar groepjes tegelijk. En dan kun je besparen door minder kinderen mee te vragen. En anders een griezelfeestje, kamperen in de achtertuin, filmavond.

Josha

Josha

29-06-2013 om 20:57

Bosfeestje

Afgelopen week hebben wij met een groep 10 en 11 jarigen een bosfeest gehad. Een groot succes en volgens dochter 'het leukste feestje ooit'. We hadden een uitdagende speurtocht uitgezet, met wachtwoorden, geheime opdrachten, verstopte schatten (zakjes chips en pakjes sap). Er zat een competitie element in, wat het extra leuk maakte. Daarna nog het douanespel gedaan in het bos. Toen naar huis, daar hotdogs gegeten en daarna werden de kinderen al weer opgehaald. Ik had 12 kinderen en we waren met 3 volwassenen om te begeleiden.

Ilva

Ilva

02-07-2013 om 18:29

Klimmen

Ik heb het al vaker verteld hier maar mijn jongens vinden klimmen geweldig. In Haarlem heb je Saplaza. Maar door het hele land zitten van dit soort organisaties. Vorige jaar met mijn kinderen hun feestje gedaan en dit jaar willen ze weer. Kinderen zijn nu 11 en 13 jaar. Wij kiezen dan niet voor de georganiseerde feestjes maar voor alleen het klimmen (en dit jaar zit er ook nog boogschieten bij, voor de zelfde prijs).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.