Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-10-2012 om 20:53
Ik heb vorig jaar bij een tuincentrum een onwijs leuke adventskalender gekocht. Het is een houten kerstboom met 24 houten bakjes eromheen waar een kadootje in kan. En nu heb ik mezelf wat op de hals gehaald, want de bakjes zijn 3,5 bij 3,5 bij 3,5 cm. en ik wil in elk bakje iets kleins. Ik dacht al aan een ringetje, kraaltjes voor een armbandje, snoepje, maar veel verder kom ik niet.
Hebben jullie inspiratie? Of ideeën voor winkels waar ik kan kijken?
Saskia
29-10-2012 om 21:44
Iets groters
Een doosje lego of playmobil ofzo en dan eerst de beschrijving en de dagen erna elke keer een paar stukjes van de inhoud.
Of in een laatje een briefje waar het (kleine) kadootje ligt.
29-10-2012 om 21:56
Etsy
Kijk eens rond op www.etsy.com, en zoek op 'christmas', evt met afmetingen erbij. Enorm veel ideetjes en spulletjes aldaar!
29-10-2012 om 23:47
Gummetje; vulling voor vulpen ; haarelastiekje; gekleurde paperclips ; prikbordpins ; postzegels voor kerstkaarten ; sleutelring ; boerderijdiertje; smurfje ; oorbelletje ; hangertje voor ketting ;