Bakblik
06-03-2025 om 17:22
MamaE schreef op 06-03-2025 om 17:21:
In de spreekkamer bij de kaakchirurg hing een foto aan de muur van een leuk huisje in de natuur. Dochter vroeg of dat zijn huis was en hij zei 'ja, dat is mijn vakantiehuisje'.
Waarop dochter zei 'hangt daar ook een foto van mij, als hoofdsponsor?'
Geweldig!

Trijsje
06-03-2025 om 19:51
In de spreekkamer bij de kaakchirurg hing een foto aan de muur van een leuk huisje in de natuur. Dochter vroeg of dat zijn huis was en hij zei 'ja, dat is mijn vakantiehuisje'.
Ze is iets van 9, toch?
Het is echt een bijzonder kind. Hilarisch!

MamaE
06-03-2025 om 20:27
Trijsje schreef op 06-03-2025 om 19:51:
[..]
Ze is iets van 9, toch?
Het is echt een bijzonder kind. Hilarisch!
Deze was nog van vorig jaar zomer. Ze is inderdaad negen, wordt volgende maand tien.
En zeker een heel bijzonder kind. Met zelfspot. Met de nadruk op zelf.

duizel
06-03-2025 om 21:26
Superleuk! Ik ben dan wel benieuwd naar de reactie van de tandarts, of hij met zijn mond vol tanden zat of ook een leuk antwoord paraat had

alhambra
06-03-2025 om 22:29
duizel schreef op 06-03-2025 om 21:26:
[..]
Superleuk! Ik ben dan wel benieuwd naar de reactie van de tandarts, of hij met zijn mond vol tanden zat of ook een leuk antwoord paraat had
Leuke woordkeuze in deze context!

SuzyQFive
06-03-2025 om 23:21
Temet schreef op 02-08-2022 om 18:19:
[..]
Mijn partner was IT-er bij een bedrijf dat lopende banden produceert voor de industrie. Op de een of andere manier heeft mijn kind op de opvang de indruk gewerkt dat vader aan de lopende band werkte.
Werkt hij heel toevallig bij een van de vestigingen van Eriks? Wij waren daar vorige week met school voor een bliksemstage en daar mochten ze van het materiaal waarmee de lopende banden bij Ikea gemaakt worden een armband maken

SuzyQFive
06-03-2025 om 23:53
Ik bracht een keer mijn stiefdochter (denk groep 3) naar haar klas omdat ik iets tegen de juf moest zeggen over een afspraak.
Komt er kindje naar mijn toe, pakt mijn hand en trekt mij mee. Zegt ze: Ik weet dat jij mijn juf niet bent maar je hebt wel een heel lief juffenhoofd dus mag je mijn tekening wel zien.
(Ik ben wel docent, maar dan in het VO)

SuzyQFive
07-03-2025 om 00:31
Van mijn zoon die toen 17 was. We gingen naar oma Spier, de moeder van mijn vriend.
We zitten in de auto en passeren het plaatsnaambordje en ineens gaat ie rechtop zitten: “Nou! Dat is ook toevallig! We zijn in Spier en we gaan naar oma Spier!”
Joh! Had ie al die jaren die link nog niet gelegd 😂.

Anoniemer
07-03-2025 om 07:12
Ik neem praktijkexamens af in het onderwijs. Laatst zat ik weer achterin een kleuterklas. Komt er een meisje op me af: 'Jij lijkt op mijn oma'. 'Nou' zei ik, 'dan heb jij vast een hele lieve oma'.
En toen ik wegging kreeg ik nog even een knuffel van haar 😊♥️♥️♥️

SuzyQFive
07-03-2025 om 08:16
Ik loop met mijn dochter van toen vijf langs het Groninger Museum: Mama, dat is een echt museum want hij staat in de zee!

SuzyQFive
07-03-2025 om 08:18
Ik kijk een serie op tv waarin ze een baby moeten inbakeren, er wordt gevraagd: When do you swaddle your baby?
Hoor ik dochter (13) vanuit de keuken: Swallow your baby? Waarom zou je dat in hemelsnaam doen?

watertoren
07-03-2025 om 08:43
Op de kleuterschool bij mijn zoon werd naar het beroep van vader gevraagd. Zoon had gezegd dat hij met een winkelkarretje door het gemeentehuis loopt. Daarna sprak de juf mij aan en zei van ik ben nu wel heel erg benieuwd naar het beroep van jouw man. Haha hij is hoofd inkoop.

watertoren
07-03-2025 om 08:45
Mijn nichtje had leren bidden op school: wees gegroet Maria vol limonade.
Zelf zong ik vroeger: daar was laatst een meisje loops.

watertoren
07-03-2025 om 08:56
Mijn zoon ging logeren bij zijn vriendje. Die moeder vroeg bij het ontbijt wat hij op zijn boterham wilde. Hagelslag zei mijn zoon. Moeder zei van ieder huis heeft zijn eigen regels en hier is de regel dat je eerst een boterham met iets hartigs eet en dan pas met zoet. Mijn zoon zei toen heel beteuterd van maar ik eet maar 1 boterham 's morgens. Toen kreeg hij toch een boterham met hagelslag. Mijn zoon keek verbaasd naar de boterham en vroeg aan moeder was dit het laatste uit het pak? Moeder moest lachen en zei, ik weet dat je moeder er meer op doet maar zo doen wij dat hier niet.

Yumi
07-03-2025 om 09:27
Zit met dochter in de bus roept ze enthousiast, kijk mama die heks heeft een hondje meegenomen. Er stapte een vrouw in met grote kromme neus....