Eva
18-11-2013 om 09:11
Pyjamabroeken (mt 146/152)
Mijn zoon verslijt nogal eens van die pyjamabroeken van zijn pyjama's. Van die "gewone" pyjama's, volgens mij van katoen (beetje t-shirtachtige stof).
Ook heeft hij losse shirts die hij graag met zo'n katoenen pyjama draagt.
Ik heb weleens gekeken naar losse pyjamabroeken, maar vindt dan alleen pyjamabroeken van wat "harder/stugger" materiaal, niet zo zacht als zijn pyjamabroeken. Bovendien zijn die vaak nogal duur.
Iemand een idee of, en zo ja waar, je aan losse (zachte) pyjamabroeken kunt komen?
Of anders toch maar een nieuwe pyjama kopen, hoewel de bovenkant dus niet nodig is?

troelahoep
18-11-2013 om 09:18
h&m
heeft wel lange onderbroeken van angrybirds enzo. Deden mij sterk denken aan pyjamabroeken van die winkel. In ieder geval in kleinere maten (mijn kinderen zijn nog niet zo groot) maar wellicht ook in maat 146/152.
(hier slijten de knieën ook heel hard

Jasam
18-11-2013 om 09:37
Trainingsbroek
Mijn zoon slaapt al jaren met trainings/joggingbroeken van de scapino en een oud T-shirt.

wil40
18-11-2013 om 14:48
ook joggingbroek
Joggingbroek van de Zeeman, zo rond de 5 euro, inderdaad ook met t- shirt. Van die lekkere soepele sweaterstof.

Elinde
18-11-2013 om 15:19
Zeeman
Pyjama's van Zeeman of Wibra zijn niet zo duur. Daar koop je een complete pyjama voor de prijs van 1 losse broek. En van prima kwaliteit. Vind je het shirt niet mooi, dan kun je ook alleen de broek gebruiken.

fira
18-11-2013 om 15:24
joggingbroeken
Zoon draagt ook joggingbroeken van de Bristol, iets anders wil hij niet meer.

**Chrissie**
18-11-2013 om 20:46
H&M long john's
Voor zoon heb ik bij de H&M 'long johns' gekocht. Het zijn eigenlijk lange onderbroeken zeg maar, voor onder een lange broek in de winter. Maar zoon gebruikt ze ook als pyjamabroek. En dan vooral omdat hij graag boorden onderaan de pijpen heeft. Het zijn net pyjamabroeken maar dan iets smaller/strakker. Bij onze zoon nog wijd genoeg want hij is aan de dunne kant. Maar het is een lekker zachte en soepele stof.

appeltaart
18-11-2013 om 21:39
Zeeman
Grappig, vorige week ook net bij de Zeeman, joggingbroeken gekocht, beide kinderen vinden het heerlijk om in te slapen.
J.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.