Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Anoniem

Anoniem

04-09-2013 om 14:50

Squla

Vandaag kreeg onze zoon (groep 8) een folder mee voor Squla. Mijn vraag is of de kinderen hier echt iets aan hebben of dat het je alleen maar helpt de vraagstelling van Cito goed onder de knie te krijgen en zo, een naar mijn mening, vertekend beeld krijgt (hogere score wellicht) van wat je kind echt kan.

Hij kan wel wat hulp aan de rekenkant gebruiken, automatiseren gaat erg traag.

Dalarna

Dalarna

04-09-2013 om 15:05

Betere tip

http://www.toetstrainer.nl/

stuk goedkoper als je alleen een probleem met rekenen hebt, wellicht ook nog te vinden op marktplaats.

da's anders

Squla is al vanaf groep 1 en toetstrainer pas vanaf groep 6 als ik het goed gelezen heb. Mijn zoon (groep 5) wil graag Squla maar ik vind het best duur. Ik overweeg het een maand gratis te proberen om te zien wat het is en of het het geld waard is, maar misschien heeft iemand anders dit al gedaan en kan hierover vertellen.

Dalarna

Dalarna

08-09-2013 om 15:30

gonniegans

De vraagsteller heeft een kind in groep 8, vandaar mijn advies voor toetstrainer.

Sowieso is het handig om toetstrainer samen te doen, ik begreep eindelijk waarom mijn oudste zoveel fouten maakte in taal. Als ik hem dat soort dingen zelf laat doen leert hij er weinig van.

Aha

Niet gelezen. Wij kregen deze week ook zo'n folder mee en vandaar dat ik me ook even aan het oriënteren ben. Maar we hebben nu Ambrasoft gedownload, hopelijk kan hij hier even mee vooruit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.