Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tango

Tango

05-03-2013 om 10:06

Ushi must marry geschikt voor kinderen groep 6-8?

Iemand toevallig bovenstaande film al gezien? Dochter, 11 jaar groep 8 gaat er deze week heen met een partijtje van haar vriendin. Heb met haar de trailer gekeken en ze vindt het eigenlijk helemaal niets. Er gaan ook kinderen uit groep 6 mee. Vriendin wilde heel graag naar deze film. Dochter gaat ook wel gewoon mee hoor, maar ik zou dan toch denken als ouder (van vriendinnetje) laten we zelf maar met haar naar die film gaan en met het partijtje iets anders doen wat alle kinderen leuk vinden. Maar wie weet valt het mee. Wie heeft een positieve reactie voor mijn dochter?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Slechte recensies

Qua leeftijd moet het kunnen, want de film is gekeurd voor 6 jaar en ouder. Maar de recensies waren niet geweldig. Ik vind het ook een vrij typische keuze voor een kinderfeestje. Hopelijk kan je dochter 96 minuten op haar stoel blijven zitten

Molleke

Molleke

05-03-2013 om 10:54

Ach

Dochter had ook een biosfeestje afgelopen zaterdag. Ze gingen naar een film die mijn dochter niet zo leuk leek maar achteraf vond ze de film erg leuk. Tja, de jarige beslist en een feestje organiseren die alle kinderen leuk vinden is altijd lastig. Gewoon gaan en wie weet valt het mee. Niet al te moeilijk over doen.

Tango

Tango

05-03-2013 om 13:05

Doen we ook niet

Ik doe er ook niet moeilijk over hoor, snap best dat de jarige beslist. Maar ik ben het met ChrisH eens, een vreemde keuze voor een partijtje. Vind het ook een beetje sneu dat zoals het er nu voor staat alleen de jarige zin heeft in de film. De andere kinderen zijn er weinig enthousiast over. Dochter kan prima 96 minuten stilzitten, daar maak ik me geen zorgen over. Ze is tenslotte bijna 12.

Molleke

Molleke

05-03-2013 om 14:38

Mijn ervaring is vaak dat als de verwachtingen laag zijn het meestal meevalt Ik vind het op zich geen vreemde keus van iemand van bijna 12.

Jesse_1

Jesse_1

05-03-2013 om 20:58

Ik vind het niet vreemd hoor

Zoon van 12 (bijna 13) zou er graag heen gaan en zoon van 10 ook. Ushi is inmiddels een beetje mr Bean achtig.
Naar de bioscoop gaan is toch helemaal niet raar voor een kinderfeestje?!

Tango

Tango

05-03-2013 om 21:35

Bioscoop

Vind ik niet vreemd, de film vind ik hooguit een vreemde keuze. Vandaar dat ik vroeg hoe anderen (en hun kinderen vooral) hem vonden.

Jesse_1

Jesse_1

05-03-2013 om 23:01

Biosfeestje

Ik meende uit de reactie van ChrisH op te maken dat een biosfeestje sowieso als bijzonder werd afgedaan, maar misschien lees ik dat verkeerd.

Mijn kinderen (9 en 11)

zijn naar die film geweest en vonden er niks 'an

Wilma

Wilma

06-03-2013 om 15:05

Leuke film

Ik laat me dus niet beinvloeden door slechte recensies en oordeel zelf. Wij zijn met het hele gezin geweest (kind v 14 en kind v 9) en hebben het gewoon leuk gehad. Leuke film, prima te doen. Ik zou er niet heen gaan zónder kinderen, dan koos ik wel iets anders .

Tango

Tango

06-03-2013 om 21:24

Feestje is geweest

Dochter vond de film maar matig, jarige vriendin vond hem gelukkig geweldig. Ze zaten met 6 meiden in de bios en daarbij nog 1 man in zijn eentje. Verder was de zaal leeg. Dat die niet hard weggelopen is, begrijp ik niet. Je zal maar met 6 van die giechelende meiden zitten. Sommige andere meiden vonden de film ook niet zo bijzonder. Maar ze hebben het verder wel heel gezellig gehad.
Ik zou er zowieso zelf niet heengaan, niet met en niet zonder kinderen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.