Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Geld pizza terugkregen

Colaflesje schreef op 17-07-2025 om 18:41:

[..]

Het waren 3 grote pizza’s maar ik heb dus helemaal niet aan de pizzeria betaald maar aan de bezorger. Overigens staat er op google maps wel meermaals dat die pizzeria zonder toestemming van klanten 35% fooi rekent.

Ik ben ook echt boos op mijn ouders en dat heb ik ze zonet weer even laten weten. Ik wil hier gewoon veilig kunnen wonen zonder felle ruzies aan de deur. Als ze gewoon de deur dichtsmeten was het ergste wat er kon gebeuren dat die jongen een paar keer op de deur had gebonkt..

Zo lang jij jezelf nog gelooft is het prima toch 😂😂

aanvulling: geniet van je vakantie 😬

Colaflesje

Colaflesje

17-07-2025 om 18:48 Topicstarter

Rosehip schreef op 17-07-2025 om 14:32:

Ik snap wel dat de pizzaboer niet blij was toen hij hoorde dat de pizza´s niet betaald zouden worden. Vreemd dat hij ze na betalen toch mee heeft genomen, maar ook dan zou jij je geld kwijt geweest zijn.
Ik mag hopen dat je ouders jou je geld teruggeven, en het daarna met je zusje regelen.

Idd heel vreemd dat hij na betalen direct wegreed. Ik denk dat ik van de spanning en het nogal late tijdstip dat heb laten gaan.  Als hij ze tenminste nog af had gegeven had ik die pizza’s nog in de koelkast kunnen bewaren en nu heb ik niks. 

Colaflesje schreef op 17-07-2025 om 18:48:

[..]

Idd heel vreemd dat hij na betalen direct wegreed. Ik denk dat ik van de spanning en het nogal late tijdstip dat heb laten gaan. Als hij ze tenminste nog af had gegeven had ik die pizza’s nog in de koelkast kunnen bewaren en nu heb ik niks.

TO heeft volgens mij een zeer grote duim. Reuze formaat

Colaflesje schreef op 17-07-2025 om 18:38:

Ik ben eind van de middag bij de pizzaboer geweest maar ik vrees dat er sprake is van meer dan ik denk.

Ik heb zeker weten betaald op een PINAUTOMAAT maar de pizzeria weet van niks. Die herkent wel dat gisteren/woensdag één bestelling onbetaald terug is gekomen en zei daarbij “dit gebeurt bijna elke avond, wij maken er geen probleem van en halen de bestelling uit ons systeem”. Maar er staat niet in het systeem dat er wel is betaald.

De afschrijving op mijn rekening staat volgens mij ook op naam van een particulier en niet een bedrijfsnaam.

Ik denk dat ik morgen maar naar de politie ga want dit is gewoon oplichting. En met mijn zus ben ik ook nog lang niet klaar.

Dan weten ze toch / kunnen ze toch vrij simpel achterhalen welke koerier die koude pizza's terug heeft gebracht?

Of hebben ze een half leger aan koeriers en zijn er 70 pizza's teruggebracht?

Is in ieder vermakelijk dit verhaal. Spannen je zusje in die koerier niet onder een hoedje? Dat zusje die samen met hem bedacht heeft en ze nu 60 euro van je gekregen hebben en dat er eigenlijk niks in die dozen zit em daardoor meegenomen zijn? 

Nick90 schreef op 17-07-2025 om 15:41:

bij welke pizzaboer(???) kun je nog aan de deur betalen??

Bij mij in het dorp 

Dorestad schreef op 17-07-2025 om 19:27:

[..]

Bij mij in het dorp

En ook bij mij. In een middelgrote stad. 

Ik vind dat trolhinten best wel irritant trouwens. Ik zie dat nu al in meerdere topics. Moet dat nou? 

Dweedledee schreef op 17-07-2025 om 19:36:

[..]

En ook bij mij. In een middelgrote stad.

Ik vind dat trolhinten best wel irritant trouwens. Ik zie dat nu al in meerdere topics.

Ik vind ongeloofwaardige topics irritanter.

Herfstappeltaart schreef op 17-07-2025 om 19:37:

[..]

Ik vind ongeloofwaardige topics irritanter.

Dan sla je ze over. Zo simpel kan het zijn. 

Net nog even de huisregels hier gelezen en het is niet voor niets niet toegestaan. 

Dweedledee schreef op 17-07-2025 om 19:41:

[..]

Dan sla je ze over. Zo simpel kan het zijn.

Net nog even de huisregels hier gelezen en het is niet voor niets niet toegestaan.

Dan heb ik het al gelezen. Ik wist niet eens dat het niet is toegestaan. Maar waarom stoort het je zo? Als ik iets lees waar ik van denk "ja hoor, ik geloof er niks van" vind ik dat irritant en typ ik dat. Volgens mij een vrij normale reactie. Maar goed, als het inderdaad niet is toegestaan zal ik dat niet meer doen. Is onzintopics plaatsen wèl toegestaan?

Herfstappeltaart schreef op 17-07-2025 om 19:45:

[..]

Dan heb ik het al gelezen. Ik wist niet eens dat het niet is toegestaan. Maar waarom stoort het je zo? Als ik iets lees waar ik van denk "ja hoor, ik geloof er niks van" vind ik dat irritant en typ ik dat. Volgens mij een vrij normale reactie. Maar goed, als het inderdaad niet is toegestaan zal ik dat niet meer doen. Is onzintopics plaatsen wèl toegestaan?

Al sinds de start van reguliere fora, zo’n 25 jaar geleden, is trolhinten iets wat niet is toegestaan is op de meeste fora. Niet zonder reden lijkt me. Dat gezeur over Scandinavië, vakantietijd, openstaande hekken, ongeloofwaardigheid en weet ik wat leest gewoon hinderlijk. Nergens voor nodig om vanuit jouw irritatie iets als “ik geloof er niets van” te typen. Dat heeft voor niemand toegevoegde waarde. Voor de TO niet en voor de andere forummers ook niet. 

En wie ben jij om te bepalen of iets een onzintopic is? 

Colaflesje

Colaflesje

17-07-2025 om 20:33 Topicstarter

Het is opgelost, ik heb mijn geld teruggekregen! 
Die particuliere naam staat op de site van de kvk gewoon als bedrijfsnaam op het adres van de pizzeria geregistreerd dus daar heb ik hen zonet mee geconfronteerd 🤦🏻‍♀️

Colaflesje schreef op 17-07-2025 om 20:33:

Het is opgelost, ik heb mijn geld teruggekregen!
Die particuliere naam staat op de site van de kvk gewoon als bedrijfsnaam op het adres van de pizzeria geregistreerd dus daar heb ik hen zonet mee geconfronteerd 🤦🏻‍♀️

Fijn dat je je geld terug hebt. Ik snap alleen de rest van je berichtje niet. 

ik heb deze week nog besteld bij de kebabzaak en betaalde ook aan de deur dus kan best

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.