Sawo
14-05-2014 om 10:53
ouders van eindexamenkandidaten
Uit het draadje van Therese heb ik al begrepen dat hier meer ouders van eindexamenkandidaten zitten. Lijkt me leuk om wat ervaringen uit te wisselen. Hier een zoon eindexamen VWO. Nederlands ging gelukkig redelijk (een van zijn struikelvakken)en scheikunde was lang maar waarschijnlijk wel voldoende. Nu 2 dagen geen examen. Hoe gaat het bij jullie??

Auwereel
28-05-2014 om 12:05
Arme VMBO kader examenkandidaten
Ben je mooi klaar mee zeg, nog een keer extra in de zenuwen zitten bij het overmaken, en natuurlijk destijds bij het geflopte examen zelf, dat je toen in de zenuwen zat omdat het fout ging.

Farasha
11-06-2014 om 11:55
Vanmiddag tussen 2 en 3
worden we gebeld.... Oh man, dit is erger dan zelf examen doen. Zoon heeft zich op zijn kamer opgesloten, doet erg stoer en onverschillig als er anderen bij zijn, maar is toch wel erg zenuwachtig.

Jutta
11-06-2014 om 12:10
o wat een lijden, bbrr
Succes, succes, succes.
Meer kunnen we nu niet doen.
Wij morgen hetzelfde schuitje.

Melleke75
11-06-2014 om 13:16
Nog niet
Tussen 4 en 5 pas en dan om half 6 nog een keer als ze gezakt is. Dat ze gezakt is weet ze zeker, ze is dan ook heel relaxed. Ikzelf vind dit wel moeilijk. Ik gun haar ook een feestje na al dat geploeter. Ze wil perse taart eten vanavond om de uitslag te vieren. Ook als ze gezakt is .

Farasha
11-06-2014 om 14:02
GESLAAGD
Een kwartier geleden gebeld. Zoonlief liet zich zowaar door mij omhelzen
***glundert van trots***
Voor degenen die nog niets weten: sterkte met wachten

skik
11-06-2014 om 14:34
Gefeliciteerd Farasha!
Wat heerlijk!
Wat wordt de rest laat gebeld zeg! Dochter wordt morgen tussen 12 en 3 gebeld. Die is al weken lethargisch van de zenuwen omdat het er echt om zal spannen, ik ben inmiddels ook wel een beetje misselijk.
skik

Melleke75
11-06-2014 om 15:19
Aaaaargh
Nog 3 kwartier wachten! Dochter ligt op bed een film te kijken en ik zit me hier steeds zenuwachtiger te maken.

tsjor
11-06-2014 om 16:08
30 minuten
Dochter wordt gebeld tussen 16.00 en 16.30 als ze gezakt is. Ik verwacht dat wiskunde een struikelblok is. Dus ik wacht, in spanning. Nog 22 minuten te gaan.
Tsjor

Leen13
11-06-2014 om 17:20
afwachten
Volgens zoon kon het ook nog weleens volgende week worden dat ze bellen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen.
Ik durf hem ook even niet te bellen, school belt met zijn mobiel of hij geslaagd is, omdat hij een rondje aan het solliciteren is. Vanmorgen eerst naar de kapper, de piercing is er ook al een jaar uit en de wollen muts ligt hier ook in de vensterbank.
Spannende tijden. Ik zal zo de vlag maar eens opzoeken. Zijn tas heb ik ook al gevonden tussen de spullen op zijn kamer.

Leen13
11-06-2014 om 18:12
Gefeliciteerd Tsjor!
Wow geweldig en ook nog een behoorlijke cijferlijst.

skik
11-06-2014 om 18:57
Melleke en Tsjor
Jammer Melleke. Ook al had ze het verwacht, het zou zo fijn zijn geweest als er toch een wondertje was gebeurd. Ik hoop dat je dochter er zo nuchter onder blijft als ze nu is en dat ze volgens jaar met plezier aan haar vervolgopleiding kan beginnen.
Tsjor, wow, allemaal zevens, mooi hoor!
AnneJ, je zoon doet toch havo? Dan wordt hij pas morgen gebeld, vandaag is alleen de uitslag van het vmbo-examen bekend. Het lijkt me niet dat er scholen zijn die er die, als de uitslag binnen is, er nog een week mee wachten om het de leerlingen door te geven, dat zou wel heel cru zijn.
skik

Marie
11-06-2014 om 19:04
hier ook geslaagd
Hier is dochter geslaagd voor haar VMBO-BB.
Morgen krijgt ze de cijferlijst.

Leen13
11-06-2014 om 19:23
inderdaad Skik
Het is pas morgen. Ik werd al door vrienden en buren gevraagd hoe de uitslag was, en ik dacht zelf ook 11 juni, maar inmiddels heb ik zoon gesproken en het is morgen.

Melleke75
11-06-2014 om 19:42
Morgen
Morgen heb ik een gesprek met de decaan om plan B te bespreken. Of vavo, bio, Frans en wiskunde over doen, of MBO2.

Sawo
11-06-2014 om 21:38
felicitaties voor de geslaagden en succes voor herkansers
Hoera bij velen de vlag uit en hopelijk ook nog voor de rest na de herexamens, hier nog een dagje wachten. Maar de feestelijkheden (borrel in de buurt met 4 geslaagden) zijn al voorbereid dus eigenlijk is zakken geen optie.....

Hanna
12-06-2014 om 10:53
gezakt
Nog geen uitslag, eel duidelijkheid. Voor engels moest ze een 3,5 halen en dat is een 3.4 dus een herexamen...
Opnieuw spannend. We wachten maar weer af.

skik
12-06-2014 om 12:08
Hanna
Oe, da's nipt! Hopelijk lukt het met het herkansen wel om die tiende hoger te halen. Succes voor je dochter!
skik

skik
12-06-2014 om 13:30
Een her
Zoals eigenlijk wel verwacht een her voor wiskunde. Dochter is heel blij dat ze natuurkunde gehaald heeft, ze zag vanochtend op internet dat de N-term vrij laag was. Ze gaat de komende dagen zo'n bijspijkercursus in Leiden doen (dank voor de tip destijds!). Gezien het tekort (0,6) moet het met hun hulp te doen zijn. We wachten nog maar weer even af dus!
skik

Leen13
12-06-2014 om 13:47
Geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zonder her of iets! De vlag en schooltas hangen uit.
Zo opgelucht.

Mach
12-06-2014 om 14:11
Allemaal gefeliciteerd!
Oh, ik herinner de spanning van vorig jaar bij mijn oudste!
Ik gun iedereen een goede dag vandaag. Hier wachten we op uitslagen van een hele groep vrienden en buurtgenoten. Zelfs dat vind ik al spannend.

Leen13
12-06-2014 om 14:18
Loesje
Kreeg net een aardige cartoon terug.
http://leguijt.info/wp-content/uploads/2011/07/Loesje-examensuitslag.gif

skik
12-06-2014 om 15:43
Marie ook gefeliciteerd
Ik had je berichtje nog niet gezien, maar jij ook van harte met het diploma van je kind!
skik

Auwereel
12-06-2014 om 16:15
Geslaagd!
Dat mijn dochter zou slagen hadden we wel verwacht, maar de cijfers zijn ook naar grote tevredenheid. Mijn dochter had erg tegen scheikunde opgezien, maar daar had ze zowaar een 8.8 voor!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.