Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-03-2009 om 19:24
Ik overweeg naar de tentoonstelling Quilts - Kunst met een Q in het Fries museum in Leeuwarden te gaan. Kan iemand me vertellen of het de moeite waard is? Ik moet er een paar uur voor treinen.
Bedankt!
16-03-2009 om 19:48
He, gaat het over quilten?
Ik ben er zelf (nog) niet geweest, maar ik hoor gemengde tot positieve berichten. De quilts zijn speels opgehangen, dus niet alleen strak tegen de wand, maar ook half over een stok, of ronddraaiend. Er is veel aandacht voor antieke quilts (mijn grote liefde en werk) en aanverwante producten en ook wat hedendaagse quilts. Toch een leuk uitje heb ik gehoord. Heel interessant als je interesse in oud textiel en quilts in het bijzonder hebt.
Dorry
16-03-2009 om 20:33
Ja!
is wel de moeite waard. Ook mooi museum trouwens. (geniet maar van het prachtige gebouw nu het nog kan, want die domme Leeuwarders gaan het museum over een paar jaar verhuizen naar nieuwbouw en vergooien het unieke van het Eysingahuis voor de zoveelste betonnen doos....)