Annika Veltman
02-04-2010 om 15:16
Kind en jeugdvakanties
Deze student heeft toestemming van de forumredactie van Ouder Online.
Beste ouders,
Voor mijn studie ALO (academie lichamelijke opvoeding) ben ik onderzoek aan het doen naar georganiseerde jeugd vakanties.
Hiervoor ben ik op zoek naar ouders met kinderen vanaf 7 jaar. Voor het onderzoek heb ik een enquête opsteld, waarbij er vragen worden gesteld over kind en jeugd vakanties.
Het zijn 10 korte vragen het neemt slecht 5 minuten in beslag!
Via de onderstaande link komt u bij de enquête.
http://www.surveymonkey.com/s/YZ5F9GG
Ik zou het fantastisch vinden wanneer jullie mij zouden willen helpen!
Sportieve groet,
Annika Veltman
Deze student heeft toestemming van de forumredactie van Ouder Online.

Fiegel
02-04-2010 om 16:25
Fijn!
Een heel korte enquête, prima! Heb hem ingevuld dus. veel succes met je onderzoek!

Annika Veltman
02-04-2010 om 16:49
Reactie van annika veltman
Hartelijk dank! Blij ook om dit te horen
Groetjes Annika

vlinder72
02-04-2010 om 18:42
Ik mis een vraag
Ik heb de enquete ingevuld maar ik mis de vraag "waarom". Het lijkt mij best belangrijk om te weten waarom ouders voor een georganiseerde jeugdvakantie kiezen.

Tihama
02-04-2010 om 20:35
dat is mooi. Ik zoek namelijk voor mijn dochter nog een theater/musical kamp, maar ik kende maar 2 organisaties. Nu ken ik er meer. Dankjewel
Tihama

Annika Veltman
02-04-2010 om 20:55
Aan tihama
Hoi Tihama,
Bedankt voor het invullen van de enquete! Ik ken ook nog een organisatie die specifiek musical kampen organiseerd. Je zou eens kunnen kijken op www.xapp.nl
Groetjes Annika

Tihama
02-04-2010 om 21:22
Al geboekt
Hallo Annika
Ik heb zojuist geboekt bij Clubadventure. Bij Xapp gaat ze trouwens binnenkort een workshop doen, een hele dag les in acteren, ze is nu al blij. Ik had al gezien dat ze ook kampen organiseerden, maar de datum voor haar leeftijd kwam daar niet uit voor ons.
Maar bedankt dus, want we hebben nu alle websites zojuist samen bekeken en het wordt het Spotlightkamp. Succes met je enquete overigens.
Tihama

Annet
02-04-2010 om 22:02
Ik mis ook de vraag 'waarom'
Zelf maken wij geen gebruik van vakantiekampen en de redenen waarom heb ik in de enquete ingevuld.
Maar als je wel gebruik maakt van deze kampen, wordt inderdaad niet gevraagd waarom. Naast de redenen van het kiezen van één bepaald kamp, lijkt me de reden waarom een kamp gekozen wordt ook heel belangrijk.

Annika Veltman
03-04-2010 om 10:17
Aan emma b
Hallo Emma,
Je zou op google een bekende voetbalclub en daarbij het woord voetbalclinic in kunnen toetsen. Per voetbalclub hebben ze heel veel 1 daagse clinics in de buurt.
Succes en bedankt voor het invullen van de enquete!
Groetjes Annika