Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Sinilind

Sinilind

27-04-2010 om 17:46

Koninginnenacht den haag: hagenaars hier?

Dag allemaal,
mijn dochter van 18 heeft het plan om met een vriendin (eveneens 18) om naar Den Haag te gaan voor Koninginnenacht. Ik heb vooral gehoord van knok en zuippartijen en vraag me af of het echt een goed idee is? Is het leuk en gezellig of iets waar je beter ver weg van kan blijven?
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

28-04-2010 om 07:23

Welnee!

Nee Sini,ik ga al jaren en vorig jaar ben ik met mijn kinderen geweest.De twee jongsten,ze waren toen 9 en 12.Het was gezellig!
Groetjes,bastet

Leuk!

echt de moeite waard,heel gezellig!
de knokpartijen komen overal voor,en als er 40.000 mensen plezier hebben en er zijn er vier die gaan knokken,komen die vier op het nieuws!Alleen het negatieve dus!van de overige 39.996 feestvierders hoor je niets.
lekker laten gaan dus.

Julia64

Julia64

28-04-2010 om 09:00

Nee joh

Sluit me aan bij de voorgangers, het is echt leuk!
Een beetje lekker weer is wel een vereiste vind ik, anders sta je daar maar te bibberen met je plastic glas bier
maar de voorspellingen zijn goed.
En idd je niet druk maken over vechtpartijen etc. Ik heb er echt nog nooit wat van gemerkt en ben heel wat keren geweest inmiddels.

Leuk!

Heel leuk. Ben er wel al een aantal jaar niet meer geweest, maar volgens mij valt het wel mee qua vechtpartijen. Ligt er erg aan waar je uithangt (bijv uit de buurt blijven van de Herenstraat, zeker na bepaald tijdstip, na 2-en ofzo).
Wat ik wel tegen op op de Nach is dat het zo giga druk is geworden!

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

28-04-2010 om 15:02

Jaren geleden eens geweest

wij waren er overdag al en stonden vooraan het podium...was eerst wel leuk....maar later op de avond kwam SKIK optreden en vlogen voeten door de lucht van de mensen die gingen crowd surfen....pffffffffffffff
daar kreeg ik toch even benauwd van!
van die dronken gasten die zich op de menigte storten...
ik heb tegen de beveiliging geroepen dat ik er NU uit wil!!!
die hebben mij over het hek daar weg gehaald en ben ik met manlief die zelf wist weg te komen daar elders gaan staan ...maar voor mij nooooooooooit meer hoor...veeeeel te druk! daar moe je echt tegen kunnen.

Bastet

Bastet

28-04-2010 om 18:51

Emma (ot)

Ik ben ook al 44,en heb goed staan swingen op prima reggae.. Maar ik kom al sinds mijn 16e op de Nach,dat scheelt waarschijnlijk ook.
Bastet

Bastet

Bastet

28-04-2010 om 21:43

Emma

haha,ja,dat denk ik ook.Een uur later moest ik wel mijn dochter ontzetten,dus kwa drukte heb je gewoon gelijk.
Groetjes,bastet

Monique D*

Monique D*

02-05-2010 om 16:25

Koninginnenach(t) veiliger dan huldiging ajax?

Mijn zoon (15) was met vrienden naar Koninginnenacht èn Koninginnedag in Amsterdam geweest. Dat ging heel goed. Maar hij had ook gemeld dat hij ook dolgraag bij de huldiging van Ajax wilde zijn, mochten zij de wedstrijd winnen. Dat zie ik zelf niet zo zitten, want ik kan mij nog de televisiebeelden herinneren waarbij na die huldiging het Leidseplein veranderde ineen groot slachtveld... daar zie ik zoon echt niet tussen staan! Zoon was het er helemaal niet mee eens, het lijkt allemaal erger dan het is. Nee, dan stuur ik hem liever naar de Koninginnenach(t) dan naar zo'n huldiging!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.