Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Leuk aankleden op vrije dagen

Moederkareltje schreef op 20-02-2025 om 19:08:

[..]

Ik weet niet of ze nog een man heeft. Maar ik snap je punt. Ik vind ook dat als je thuis er wel een hebt rondlopen je op zijn minst wat mascara op kunt doen en een iets geiler broekje dan een joggingbroek. Ik droeg vroeger hakken en lippenstift buiten. Nu draag ik beide alleen nog binnen. Ik ben geen gratis peepshow meer en ik hoef mijn macht niet meer te laten gelden of te gebruiken buiten. Zo geldt dat ook voor meer. Mijn kont en haren stel ik ook niet meer ten toon buiten.

Waarom zou je mascara moeten dragen voor een ander, waarom moet kleding geil zijn. 

Wat hebben jij en Renate toch een vreemde manier van redeneren.

Alsof vrouwen alleen op de wereld zijn om mannen te behagen.

mana_sutiyuq schreef op 20-02-2025 om 19:14:

[..]

Waarom zou je mascara moeten dragen voor een ander, waarom moet kleding geil zijn.

Wat hebben jij en Renate toch een vreemde manier van redeneren.

Alsof vrouwen alleen op de wereld zijn om mannen te behagen.

Ik ben graag mooi voor mijn man. Hij is tenslotte de enige die mij alle hoeken van kamer mag laten zien. Het is een kleine moeite. Hij zorgt ook dat hij er goed uitziet andersom. Alle andere mannen mogen naar hun eigen vrouw kijken of naar de nog zoekende vrouwen die wellicht wel buiten lopen in lokroep hakken en lippenstift of losse haren. 

Moederkareltje schreef op 20-02-2025 om 19:17:

[..]

Ik ben graag mooi voor mijn man. Hij is tenslotte de enige die mij alle hoeken van kamer mag laten zien. Het is een kleine moeite. Hij zorgt ook dat hij er goed uitziet andersom. Alle andere mannen mogen naar hun eigen vrouw kijken of naar de nog zoekende vrouwen die wellicht wel buiten lopen in lokroep hakken en lippenstift of losse haren.

Het wordt er niet beter op, heb je dan helemaal geen eigen waarde?

Alles om je partner te behagen?

Als ik hakken aan heb is dat omdat IK dat mooi vind niet voor iemand anders en ik hoef ook geen 'geile' blikken van een ander om in jouw taalgebruik te blijven. Het is geen lokroep.

Verzorgd is iets anders dan 'geil'.

mana_sutiyuq schreef op 20-02-2025 om 19:24:

[..]

Het wordt er niet beter op, heb je dan helemaal geen eigen waarde?

Alles om je partner te behagen?

Als ik hakken aan heb is dat omdat IK dat mooi vind niet voor iemand anders en ik hoef ook geen 'geile' blikken van een ander om in jouw taalgebruik te blijven. Het is geen lokroep.

Verzorgd is iets anders dan 'geil'.

"Alles om je partner te behagen?.. " tja als een legging ipv joggingbroek en mascara opdoen te veel gevraagd is weet ik het ook niet meer. 

Je draagt hakken omdat jij dat mooier vind zeg je. Maar waarom vind je het mooier. Voel je je vrouwelijker, komen je benen mooier uit, loop je er eleganter door etc. Het valt toch links of rechtsom terug te voeren op een soort van lokroep. Anders droeg je wel een burka of vuilniszak als je niet mee wil doen aan het speelveld daarbuiten. (Of die joggingbroek)

Moederkareltje schreef op 20-02-2025 om 19:17:

[..]

De meeste relaties zijn dan ook wat diepgaander dan dit en vinden zij elkaar ook mooi (en geil) ongeacht wat zij dragen, zowel binnen als buiten de voordeur.

Moederkareltje schreef op 20-02-2025 om 19:38:

[..]

"Alles om je partner te behagen?.. " tja als een legging ipv joggingbroek en mascara opdoen te veel gevraagd is weet ik het ook niet meer.

Je draagt hakken omdat jij dat mooier vind zeg je. Maar waarom vind je het mooier. Voel je je vrouwelijker, komen je benen mooier uit, loop je er eleganter door etc. Het valt toch links of rechtsom terug te voeren op een soort van lokroep. Anders droeg je wel een burka of vuilniszak als je niet mee wil doen aan het speelveld daarbuiten. (Of die joggingbroek)

Het woord ‘eigenwaarde’ is jou niet bekend ofzo? Of probeer ‘zelfliefde’ eens?

Kersje schreef op 20-02-2025 om 19:40:

[..]

De meeste relaties zijn dan ook wat diepgaander dan dit en vinden zij elkaar ook mooi (en geil) ongeacht wat zij dragen, zowel binnen als buiten de voordeur.

Nou idd. Gelukkig maar. Als ik namelijk mascara op moet gaan doen omdat dit nu eenmaal weinig moeite is word ik er niet knapper van. Ik ben er ontzettend allergisch voor en het leverd me wel grote ogen op, maar vooral ontstoken ogen 🙈. 

En ach mijn man vind me ook mooi en lief in mijn onesie. Maar as we speak zit hij zelf ook in onesie op de bank. Met griep en een snotneus dus sexy was het toch al niet meer 🤣.

Oh jeetje, zijn losse haren al een lokroep? Dan roep ik dagelijks wat af.. op mijn werk, op het schoolplein, in de supermarkt...

Peaches schreef op 20-02-2025 om 21:13:

Oh jeetje, zijn losse haren al een lokroep? Dan roep ik dagelijks wat af.. op mijn werk, op het schoolplein, in de supermarkt...

Losse haren! Al die ondeugende mannen die dat niet netjes wegstoppen, nou weet ik waarom. Al scheren sommige exemplaren hun hoofd kaal, is dat ook weer verklaard. Die zijn dat gelokroep helemaal zat natuurlijk. 

Ik heb niet eens een joggingbroek. Thuis draag ik meestal wel een broek/vest die niet netjes genoeg meer zijn voor m’n werk.
Buiten heb ik een mooie jas met sjaal aan, niemand ziet de rest.
Dutjes tussendoor doe ik in bed, nooit op de bank. Vind ik niet lekker liggen.

Ik heb ook geen joggingbroek, en trouwens ook geen legging. Ik zit nu op de bank in mijn spijkerbroek en shirt. Dat slaapt ook prima op de bank moet ik toegeven. Ik hou ook niet van pyjamadag, vreselijk. Make-up draag ik dan weer niet. Mij zul je dus nooit in een joggingbroek op straat of in de winkel zien. Dat andere mensen dat wel doen, moeten ze lekker zelf weten.

Een sportlegging is gewoon een strakke broek. Als je een atletisch figuur hebt is daar niets slonzigs aan. Gisteren zag ik een afzakkende joggingbroek met badslippers eronder, maar het hoofd erboven bepaalt ook al voor een groot deel hoe je dat opvat. 

Ik had van de week BHV training en toen kwam een leidinggevende in een strakke hardlooplegging met sportshirt. Toch keek ik daar wat apart tegenaan.

ik vind dat het een beetje van allebei moet zijn. Ik vind mijn vriend nog steeds leuk als hij een trainingspak aan heeft en hij mij gelukkig ook maar ik vind het ook leuk als hij zich casual kleedt. Vorige week had hij speciaal voor mij een pak aangetrokken omdat hij weet dat ik dat mooi vind. Dat zie ik echt niet als lokroep maar als moeite doen voor elkaar. 
Ik heb bijvoorbeeld zo’n retro Adidas trainingspak. Met een basic shirt en sneakers eronder kan je daar prima mee over straat maar het zit ook lekker voor thuis. 

Valeria schreef op 21-02-2025 om 08:01:

Een sportlegging is gewoon een strakke broek. Als je een atletisch figuur hebt is daar niets slonzigs aan. Gisteren zag ik een afzakkende joggingbroek met badslippers eronder, maar het hoofd erboven bepaalt ook al voor een groot deel hoe je dat opvat.

Nou, tussen een sportlegging en een strakke broek zit toch wel een verschil qua uiterlijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.