Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Marjolein van den Broek

Marjolein van den Broek

20-05-2010 om 15:50

Stimuleren gezonde voeding

Hallo,

Mijn naam is Marjolein van den Broek en ik ben een derdejaars studente Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Momenteel doe ik onderzoek naar gezondheidscommunicatie en dan specifiek naar manieren om het eten van gezonde voeding van kinderen te stimuleren. Om hierachter te komen heb ik onder andere een enquête ontwikkeld en met goedkeuring van de forumredactie wil ik daarom vragen of jullie deze in zouden willen vullen.

Invullen duurt hooguit 5-10 minuten en is anoniem. Na een aantal introductievragen, volgt een filmpje waarna nog enkele vragen volgen.

De link naar de enquête is als volgt: http://enquete.let.ru.nl/nq.cfm?q=6dfff781-0e5c-fd80-0db8-eea11756efb9

Ik hoop dat u me kunt helpen! Alvast heel erg bedankt.

Vriendelijke groet,

Marjolein van den Broek

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

20-05-2010 om 22:02

Marjolein

NEt als in de vorige rubriek: had eerst even de forumspelregels gelezen, dan had je ook geweten dat het niet toegestaan is om een posting in meerdere rubrieken te plaatsen.

Marjolein van den Broek

Marjolein van den Broek

20-05-2010 om 22:40

Puck

Hoi Puck,
Zoals ook in mn berichtje vermeld staat, heb ik de enquête pas na toestemming van de forumredactie geplaatst.

Puck

Puck

21-05-2010 om 08:03

Sorry marjolein

Je hebt gelijk, ik had er overheen gelezen. Succes bij je onderzoek, ik hoop wel dat je beseft dat je hier een heel kritisch publiek tegenkomt

Marjolein van den Broek

Marjolein van den Broek

23-05-2010 om 16:09

Bedankt voor het invullen!

Hallo allemaal,

Bedankt voor het invullen van de enquête. Inmiddels heb ik genoeg reacties ontvangen, dus is de vragenlijst van internet gehaald.

Gr. Marjolein

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.