Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

29-04-2010 om 10:27

Tip: spannende paardenweek, gratis voor gezin

Het grootste kanton van Zwitserland (Graubünden) is met een promotie-actie bezit. Dit is een leuke kans voor een gezin van paardenliefhebbers.

Graubünden is een mooi oud natuurgebied, met bossen en bergen en honderden kilometers paardrijpaden.

Welke gezin wil een week verblijven in het Middeleeuwse dorp Savognin, een week vol Alpine rijden-ervaringen: je zult in de stallen werken, hooien, de paarden verzorgen en natuurlijk gaan rijden! De week eindigt met een 2-daagse trekking door de valleien en bergpaden rondom Savognin.

Het enige wat je voor deze droombaan hoeft te doen is jullie ervaring bloggen en op film vastleggen voor je familieleden en vrienden thuis.

Er is maar één droomweek te vergeven. Gaat een Ouders Online-gezin het doen? Reageer op http://bit.ly/paardendroombaan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

29-04-2010 om 14:18

Moet te doen zijn

Nou, dat gaan wij dan worden! 2 ouders + 2 kinderen (7 + 3 jaar = 10 jaar). Gewoon een beetje creatief rekenen. Graubünden is trouwens prachtig en ik had toch al Zwitserland in gedachten voor deze zomer. Wel jammer van dat stallen uitmesten.

zomaar een naam

zomaar een naam

30-04-2010 om 10:59

Helaas

Dat is jammer. ik heb maar 1 kind en die is pas 9. Wel een paardengek overigens.

Ach

De paardengek is 7. Die van 11 galoppeert al weg als het woord paard valt.
Pech, had best gratis in Graubünden willen zitten.

Yta Chalne

Yta Chalne

30-04-2010 om 17:58

Haha

Ik wacht nog even tot de baan als kruidenheks beschikbaar komt )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.