Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Haron

Haron

22-02-2010 om 23:59

Vraag aan redactie

Een tijd geleden heb ik een vraag gesteld via de vraagbaken. Het antwoord was een antwoord maar ik vond het wel jammer dat (een deel van) mijn feitelijke vraag niet beantwoord werd. Later ontving ik een soort enquete-mail met vragen over mijn ervaringen met de vraagbaken. Die heb ik niet ingevuld hebt, ik wist 't niet. Nu, een behoorlijke tijd later, zou ik er eigenlijk op willen reageren. Een echte vraag heb ik niet, dus de vraagbaken lijkt mij niet van toepassing. Is er een mogelijkheid om de deskundige te mailen? Waar vind ik de mailadressen of kan ik toch gewoon de vraagbaak mailen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

23-02-2010 om 13:24

Ik denk niet dat het zo werkt

Begrijp ik nou goed dat je alsnog een vraag wilt stellen aan een deskundige? Of wil je nog die enquete invullen? Want in dat laatste geval heeft de deskundige daar niet direct mee te maken, dus waar zou je die dan voor willen mailen.

Als je opnieuw een vraag aan een deskundige hebt lijkt het mij wel netjes als je dat weer gewoon via de vraagbaken doet. Het zou toch van de gekke zijn dat je maar gewoon op eigen houtje buiten de vraagbaak om naar de deskudingen gaat mailen die die vraagbaken vullen.

In feite krijg je gratis advies van een deskundige, dat is niet niks. En dat gebeurt omdat Ouder Online dat voor jou organiseert door die vraagbaken. Zij hebben de contacten, zij hebben regelingen opgesteld met die deskundigen. Dat is dus ook jouw kanaal: via de vraagbaken.

Het is hier geen service zoals op het consultatiebureau (hahaha - sorry, ik kon het niet laten -> zie het hoofdartikel).

Groeten Margje

mirreke

mirreke

23-02-2010 om 13:47

Het algemene mailadres

van ouders online zou ik daarvoor gebruiken. Dan komt je mail bij de hoofdredactie die dan verder kijkt wat ze met je mail doen.
In ieder geval wordt jouw feedback dan wel gelezen.

mirreke

mirreke

23-02-2010 om 13:50

Niet eens, margje

Zoals ik het lees denk ik dat Haron bij nader inzien toch nog wat op haar hart heeft over de reactie van de deskundige destijds. Maar haar reactie paste dan weer niet binnen de enquetevragen.
Zoals ik al zei denk ik dat je het beste aan het centrale mailadres kunt schrijven, in zo'n geval.
Het feit dat er een gratis service wordt aangeboden betekent toch nog niet dat je de reactie dan ook maar klakkeloos goed moet vinden. Bovendien denk ik dat ouders online met elke reactie haar voordeel kan doen.

margje van dijk

margje van dijk

23-02-2010 om 14:29

Dan is me niet duidelijk wat ze bedoelt.

Als het echt gaat om een nuancering van een eerder antwoord: ja, dan moet je gaan mailen. (En dan inderdaad de redactie mailen en niet de deskundigen zelf).

Maar ik kreeg het idee uit de vraag van Haron dat ze nog wel wat meer wilde vragen, en dat dan maar buitenom wilde gaan doen. Dan denk ik: volgens mij is dat niet de bedoeling.

Margje

Haron

Haron

23-02-2010 om 23:41

Reactie

Ik heb (dat eerst) heel veel waardering voor de deskundigen die de vragen in de vraagbaken beantwoorden. Dan: ik heb nu geen nieuwe of aanvullende vraag. De enquette destijds heb ik niet ingevuld simpelweg omdat ik twijfelde, niet wist wat in te vullen. Mogelijkheden nu: ik laat 't zoals 't is of ik mail geruime tijd later alsnog. Geen kritiek, zoals ik al schreef -waardering voor de deskundigen temeer daar via mail geschetste situaties, problemen nooit volledig kunnen zijn, hooguit in de buurt komen van. 'T is wel logisch dat je de deskundigen niet rechtstreeks kunt mailen, hun mailboxen zouden overstromen. Vandaar dat ik de vraag stelde, en nu twijfel ik, dan maar optie 1, ik laat 't zo, en toch ... Iig bedankt voor jullie reacties.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.