Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-12-2014 om 10:24
Mijn oude macbook draait op os x 10.6.8 en ik wil overgaan op Yosemite. Het zal misschien net wel of niet lukken. Heeft iemand met een oude macbook dit ook gedaan? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen in geval alles vast zou lopen.
Mijn bestanden heb ik in een back up via time machine op een extern geheugen. Ik heb ook nog de opstart dvd met osx 10.6.8 en applicaties.
Ik heb wat gelezen op de site van apple en op apple forum maar ik heb weinig gelezen over mensen met een oude macbook. Ik zou graag van iemand horen die ervaring heeft.
13-12-2014 om 11:43
Niet doen
Wii hebben zeer slechte ervaringen van klanten met Mac's die op het randje zaten die zijn overgegaan op Yosemite. Programma's haperen of geven geen goede kwaliteit meer en lopen vaak vast.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.