Echtscheiding en erna

succesmom
04-10-2009 om 03:54
Dubieuze opmerkingen hoe te handelen
hoi, bij de startavond van mijn zoontje zijn groep, waren mammas aanwezig pappas en pappas en mamas, maar de juf bleef opmerkingen plaatsen over bv over lettertafel de letter p biensur pappa pappa en nog eens en keek mij veneinig aan , als jij alleenstaande moeder ....... hoe gaanjullie hier mee om

Rembrand
04-10-2009 om 09:50
Snap het niet.
Wellicht kan je je posting nog een keer plaatsen en dan wat duidelijker, want ik begrijp er zo geen snars van.
Bedoel je dat ze bij de letter p het woordje papa zegt en dat ze jou hierbij venijnig aankeek ?
M.

Minet
04-10-2009 om 17:07
Dubieus?
Succesmom, ik zie in de opmerking van juf helemaal niets dubieus. Ze legt de letter P in verband met het woord pappa, iets dat me erg voor de hand liggend lijkt.
Jij vatte haar blik op als venijnig, maar was dat ook haar bedoeling, of was het puur jouw interpretatie?
Ik kan me nl. heel goed voorstellen dat het dat laatste is. Waarom zou juf zoiets venijnigs zeggen/bedoelen?

Terpi
04-10-2009 om 20:16
Meerdere opties mogelijk
varierend van eens op een rustig moment aan de juf vragen hoe zij staat tegenover het fenomeen 'alleenstaande moeders' tot aan eens met je psycholoog praten om te vragen waarom jij je een onschuldige opmerking zo aantrekt?
Hoe sta jij eigenlijk zelf tegenover je alleenstaand moederschap?
Groet Terpi

Hilde
08-10-2009 om 13:41
Tinus_p en succesmom
Tinus: "(ps Vlaanderen neem ik aan)"
Wat bedoel je hiermee?
Vraagje aan Succesmom: had de juf het bij de letter "m" dan ook over "mamma"?
Hilde

Tinus_p
12-10-2009 om 12:16
Hilde
Hilde:
"Euh, spreken wij dan Frans in Vlaanderen?"
Nee, maar ik zou ook niet verwachten dat een NL juf zo zou praten.

Hilde
12-10-2009 om 16:41
Tinus (ot) en succesmom
Tinus: "maar ik zou ook niet verwachten dat een NL juf zo zou praten".
En ik verwacht ook niet dat een VL juf zo praat. Waar haal je dit toch? Bovendien is dit toch naast de kwestie?
Zou het niet kunnen dat Succesmom in Frankrijk woont ofzo?
Trouwens, Succesmom, ben je er nog?