Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Confu

Confu

12-10-2009 om 15:40

Kosten delen?

Al ruim zes jaar zorg ik alleen voor de kinderen. Mijn ex betaalt pas sinds een jaar een schijntje aan alimentatie maar ik heb geen zin meer om het gevecht aan te gaan. Ik zorg wel voor ze zowel financieel als emotioneel.
Nu mag dochter op werkweek binnenkort. Ik heb geen zin meer om de kosten weer alleen op te hoesten en ik heb hem gevraagd de kosten te delen. Niet meer dan fair lijkt mij. Hij zwijgt in alle talen en ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn centen.
Ik vraag me af of ik in mijn recht sta door van hem de helft te eisen. Wat zouden jullie doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach ja

Hier ook zo'n ex. Ik betaal al 7 jaar alles alleen, al staat er vanalles op papier. Het kost alleen maar energie om het gevecht steeds aan te gaan. Hier had dochter een nieuwe fiets nodig. Ik heb uiteindelijk een paar tientjes af weten te troggelen en heb zelf de rest betaald (heb nog 4000 euro achterstallige kinderalimentatie tegoed). Loopt ie de hele tijd trots tegen dochter te verkondigen dat het zo fijn is dat papa heeft betaald voor de nieuwe fiets...

Moraal

Sorry, de moraal van dit verhaal: als hij niet wil betalen doet hij het toch niet en áls je iets krijgt zal je het tot in lengte van jaren moeten horen. Dus als je het kan betalen, lekker zelf doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.