Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

melissa

melissa

24-09-2009 om 14:32

Samen wonen met mijn vriend.

hallo,
ik wil graag reacties horen die ook midden in een keuze zitten om wel of niet te gaan samen wonen,wat als dat 200 kilometer verder is ik heb 2 kids van 8 en 12 en hij ook maa die wonen bij hun moeder,nu wil ik graag daar na toe maar de kids hebben hun vader hier,en mijn zoon zit bij de voetbal enzo en nu zeg iedereen denk ook een stukje aan je zelf maar ik ben begaant met de kids,ze kunnen dan niet meer zo even naar hun vader lopen en er moet een goede omgangs regeling komen.
mijn ex heb ik er even over gesproken,maar dat gaat heel moeilijk..
hij zeg dat hij dan de kids wil kan dat zomaar dat hij ze afpakt mijn oudste wil ook graag met me mee en mijn zoontje ook,maar mijn ex zegt dan pak je alles af wat ze hier hebben,mijn vriend heb ook gekeken hier voor een huis ten eerste is het heel duur en hij is het vrije leven gewent,en ik vind het daar steeds fijner worden,rustiger alles eigelijk wel.
mijn kids kunnen daar ook van alles doen .
wie kan mijn raad geven of wie zit in het zelfde schuitje..

ik stop hier maar even want anders is mijn verhaal een paar velletjes vol/

gr melissa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

24-09-2009 om 16:25

melissa:
"hij zeg dat hij dan de kids wil kan dat zomaar"
Ja. Sterker nog, een dergelijk 'verzoek wijziging hoofdverblijfplaats' maakt bij de rechter veel kans, omdat rechters er aan hechten dat kinderen in hun vetrouwde omgeving blijven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.