Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-02-2010 om 02:35
na huwelijk van 12 jaar trekt manlief de stekker eruit.
niet totaal onverwWachts, maar wel een beetje omdat naar mijn idee net alles weer op zijn pootjes terecht kwam.
Wij zijn getrouwd in nederland, maar wonen al 9 jaar in belgie.
2 kinderen in nl geboren en 1 in belgie.
ik heb geen idee hoe het huwelijk ontbonden moet worden, waar kan ik naar toe? het huis kan ik nooit betalen, maar hij wil wel zo snel mogelijk het huis verkopen, kan ik rekenen op steun vanuit de overheid, moet of kan ik terug naar nl ( niet mijn echte keuze ivm de school/taal voor de kinderen)
paniek is even zeer hevig toegeslagen
ben al naar huurhuizen aan het kijken, maar dat kan ik nooit betalen
waar laat je al je spullen, heb nu groot huis en veel spullen
transport naar school, kunnen kinderen op dezelfde school blijven?
help, paniek
28-02-2010 om 19:54
als ik google op 'kosten advocaat Belgie', kom ik heel wat tegen, ook over gefinancierde rechtsbijstand. Ook bij 'scheiding Belgie' kom ik veel tegen. De rest van je problemen zijn overal hetzelfde denk ik. Waar laat je je spullen en hoe ga je huisvesten: tja, het is nu niet de tijd om woonwensen te realiseren, een dak boven het hoofd is waar het om gaat. Sterkte!
03-03-2010 om 22:34
Man is weg
man is weggegaan,heeft een ander huis. Het was raar om de eerste nacht alleen te slapen.de kinderen zijn gelijk de eerste nacht met hem meegegaan, tjee wat was dat raar. Na al die jaren 24/24 voor de kinderen gezorgd te hebben waren ze er op een,s niet meer.
Ben er nog een beetje niet goed van.
Maar goed dat schijnt erbij te horen.
Wat ik wel lastig vind is dat de oudste zich nu heeel erg verandwoordelijk voelt voor haar vader, ze doet alles voor hem, maakt ontbijt, lunch , zet koffie ect.
Ik weet ook niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan, ik hoop dat het na een paar dagen wat minder wordt.