Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Hulp gevraagd met afstuderen

Voor mijn afstudeeronderzoek heb ik 250 respondenten nodig die mijn enquête in willen vullen. Het duurt slechts 5 minuutjes.

Alvast bedankt!

https://tilburgss.qualtrics.com/SE/?SID=SV_b1rQdpJ9a9eZngh

Lucerna

Lucerna

26-09-2013 om 12:03

Waar gaat het over?

Het is wel handig als je in je oproep alvast kort vermeldt waar het over gaat. Dan kan ik beslissen of ik wel of niet in de doelgroep val en of ik zin heb om mee te doen.

Thursday Next

Thursday Next

26-09-2013 om 12:32

gekeken

uit nieuwsgierigheid. Het gaat over aanstekers. Ik heb bij de eerste vraag ingevuld dat ik geen aanstekers gekocht heb en dat ook niet van plan ben, toch "moet" ik daarna nog allerlei vragen beantwoorden over waar ik mijn aansteker voor gebruik, waar ik hem wil kopen en welk design ik prefereer.

studentje92

studentje92

26-09-2013 om 12:38 Topicstarter

onderwerp onderzoek: Aanstekers

Sorry het was inderdaad wel handig om even te vermelden waar het over gaat.

Het onderzoek gaat over de welke keuze u maakt op het moment dat u een aansteker gaat kopen.

Lucerna

Lucerna

26-09-2013 om 12:51

Dank je wel, Thursday

Ik val niet in de doelgroep

Rafelkap

Rafelkap

26-09-2013 om 13:01

niet zo handig

Is het wel handig hier te posten? Ik vrees dat je niet veel respons krijgt. Veel ouders zijn intussen al gestopt met roken omdat dat niet bepaald gezond is tijdens de zwangerschap en jonge kinderen mogen nu eenmaal niet met aanstekers spelen. En dat je puber gaat roken vinden ouders meestal ook niet zo fijn.

studentje92

studentje92

26-09-2013 om 16:22 Topicstarter

aanstekers zijn ook te gebruiken voor andere doeleinden

Ik snap dat jullie als ouders natuurlijk allemaal tegen roken zijn. Dat ben ik namelijk zelf ook. Toch gebruik ik een aansteker voor het aanmaken van kaarsjes, en het aansteken van mijn gasfornuis.

De reden dat ik mijn enquête hier heb geplaatst is dat ik denk dat ouders die zelf misschien studerende kinderen hebben bereid zijn om mij ook te helpen. Omdat ze misschien weten dat het niet gemakkelijk is om 250 Enquetes te verzamelen.

Bakje

Bakje

26-09-2013 om 16:42

awwww

Je laatste zin klinkt zo lief, ik heb maar snel de enquete voor je ingevuld!

Lynna

Lynna

26-09-2013 om 21:40

Laatste zin

Precies de reden dat ik hem ook ingevuld heb!

Linda

Linda

26-09-2013 om 23:13

Andere fora?

Studentje, heb je hem ook op andere fora (Viva?) gezet?

Maar dan zeker ook met die laatste alinea erbij, die trekt mensen over de streep . Alleen ga ik nu echt slapen en gebruik ik nooit aanstekers .

Succes ermee.

studentje92

studentje92

27-09-2013 om 10:39 Topicstarter

andere fora

Ik heb mijn enquête uiteraard ook op andere fora geplaatst. Alleen is het niet overal toegestaan, zoals op bijvoorbeeld viva.nl

Dus alle hulp die ik vanuit jullie krijg is erg welkom!
Alvast bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.