Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-04-2012 om 11:53
Beste ouders,
Zoals jullie waarschijnlijk al weten, is er over ouderschap en de vragen die dit oproept heel veel informatie op internet te vinden. Deze informatie wordt op veel verschillende manieren aangeboden. Dit forum is een van de mogelijkheden en een uitstekend voorbeeld. Toen mijn kinderen jonger waren, heb ik heel wat uren hier doorgebracht.
Naast moeder en werknemer ben ik ook nog bezig aan een studie up de Universiteit van Amsterdam. Als studente ben ik heel benieuwd of de vorm van informatie die op internet te vinden is, voldoet aan de behoefte van ouders. Ik heb daarvoor een online enquete gemaakt en ben nu op zoek naar ouders die deze enquete voor mij zouden willen invullen.
Aangezien Ouders Online veel ouders bereikt die op het internet actief zijn, zijn jullie dus precies de mensen die ik wil hebben. Ik heb daarom aan de forum redactie gevraagd of ik een link naar mijn enquete op het forum mocht zetten. En dat mocht!
Dus, vaders en moeders van ouders online, zouden jullie mij willen helpen en mijn enquete voor mij invullen? Het duurt ongeveer 10 minuten.
Alvast heel hartelijk bedankt,
Debby Collignon
16-04-2012 om 13:51
10 minuten?
Hmmm, ik was er ruim 20 mee bezig. Voor mij hadden de vragen veel te veel overlap, er zat geen vaart in.
17-04-2012 om 10:11
Jammer...
als ik vragen verschillende keren opnieuw moet invullen haak ik af!
17-04-2012 om 15:38
Vraag
Eigenlijk denk ik dat de enquette zou moeten beginnen met de vraag; heeft u thuiswonende kinderen?
Ik heb het even de eerste pagina's doorgelezen en ik denk dat de doelgroep ouders met jonge kinderen is. Dus de eerste vraag zou moeten luiden; heeft u thuiswonende kinderen in de leeftijd van ... tot ... jaar?
17-04-2012 om 20:44
En ook vervelend
Als ik aangegeven heb dat ik GEEN informatie heb gezocht/gevraagd dan nog moet ik die hele lijst met bolletjes afwerken of ik het wel of niet gevonden heb. Tja, ik heb dus heeeeel veel niet gevonden omdat ik er uberhaupt niet naar gezocht heb. En net als Koentje vind ik die dubbele vragen erg vervelend.
18-04-2012 om 09:28
Gedaan
Was een hele klus. De drang naar volledigheid komt de informatievergaring niet ten goede, vrees ik. Het ging me halverwege duizelen van de bolletjes, namelijk.
Evengoed: succes!