Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Bloem
25-11-2013 om 16:41
Nieuwe smaak voor ijs
Hallo,
Ik moet voor school een nieuwe smaak ijs bedenken. Na vooronderzoek heb ik nog 5 smaken over. Zou u misschien aan willen geven welke smaak u het lekkerst lijkt?
https://docs.google.com/forms/d/140OlszgqnYItwokfaTKSpSE4CibQuR3TIig8RNZK45U/viewform
Alvast bedankt!

Rosa van der Zanden
25-11-2013 om 17:57
Ik hou niet van stukjes
Brr, niets zo vies als stukjes in ijs. Die perenijs is dan de enige optie maar lijkt me ook niet lekker. Gewoon, lekker vers sorbetijs, daar kan niets tegenop!

Tante Tiny
25-11-2013 om 17:59
Gefeliciteerd met de kortste enquête die ik ooit heb meegemaakt
Iedereen invullen!!!!

Katniss
25-11-2013 om 18:06
Lekker
Ik heb maar een keer gestemd maar alle gezinsleden gingen voor de aardbeienijs met chocoladestukjes.

Thursday Next
25-11-2013 om 18:18
leuk!
Ik heb het niet aan de gezinsleden gevraagd want dan had ik 4 verschillende dingen moeten invullen.
Vandaag trouwens zelf ijs gemaakt: banaan in stukjes snijden, laten bevriezen, daarna met rode bessen (die ik al in de vriezer had), een schep griekse yoghurt en een beetje honing in de blender gedaan. Even gepureerd en heerlijk fruitijs!

Hanne.
25-11-2013 om 20:25
geen
Inderdaad een lekker korte vragenlijst.
Helaas miste de categorie 'geen'.
Als dit bij de ijsboer de keuzes zouden zin zouden zijn zou ik zonder ijs naar huis gaan.

Bloem
25-11-2013 om 20:40
Iets bijzonders
Hallo Hanne.
Het ijs dat wij moeten verzinnen moet voor het merk Ben & Jerry's zijn, zij hebben over het algemeen bijzondere soorten ijs. Met vanille-ijs, chocolade-ijs of iets anders simpels kun je dus niet aankomen. Iets bijzonders wordt dus wel gevraagd! Vandaar dat sommige smaken misschien niet zijn wat je in eerste instantie zou kiezen / verwachten.
Aan de anderen: Bedankt voor de positieve reacties!

Katniss
25-11-2013 om 23:00
Ik mis pit
Jammer dat jullie niet een pittig smaakje hebben toegevoegd. Chocolade/sambal o.i.d. Fruitig ijs is er al zoveel.

Puck
26-11-2013 om 08:48
Mwah
Ik vind een heleboel lekker maar deze combinaties spreken me niet zo aan, ik vind bij allemaal wel 1 ingrediënt dat ik niet zo lekker vindt. Appel in combi met nootjes en chocola? Neuh....

Hanne.
26-11-2013 om 11:49
bloem
Ik weet best dat Ben en Jerry's niet met 'gewoon' chocolade of vanille aan zal komen zetten.
Maar het lijkt met voor je onderzoek óók interessant om te weten dat er een groep mensen is die ál deze smaken niet aantrekkelijk vinden.
En katnis, ik zat te denken aan chocolade met chili. Lindt heeft daar ook heerlijke repen van.

Jaina
26-11-2013 om 12:22
Lekker
Ik vind ze allemaal wel lekker klinken. Ik heb gekozen voor aarbeienijs.

rutiel
26-11-2013 om 12:55
Hmmmm
Ze lijken me allemaal erg lekker. Moeilijk kiezen hoor. Als jullie nog een proefpanel nodig hebben, dan stel ik me graag beschikbaar

Bloem
26-11-2013 om 16:58
@Hanne.
Hanne.,
Dat snap ik! En ik vind het fijn dat je eerlijk vertelt wat je ervan vindt. Het probleem is dat Ben & Jerry's al veel smaken heeft en wij wilden graag iets fruitigs, vandaar deze smaken.

Leen13
26-11-2013 om 19:47
yoghurtijs
Vanwege koemelkeiwitallergie zou ik yoghurtijs lekker vinden. Dat is helaas geen keuze. Maar mij lijken die andere ijssmaken wel erg lekker en ik zou juist wel weer gaan voor appel en chocola.
Een aantal jaren geleden kon je op veel plaatsen yoghurtijs vinden maar tegenwoordig is dat nergens meer, blijkbaar was er niet genoeg belangstelling. Maar ik vond yoghurtijs juist lekker fris en fruitig.

Dalarna
28-11-2013 om 08:59
annej
Hoezo, in de supermarkt en in de ijswinkels zie ik nog steeds yoghurtijs hoor.

Hoofddorpse
28-11-2013 om 14:24
Chillbox of zoiets (annej)
In het centrum van Hoofddorp is een vestiging van Chillbox (of zoiets dus) geopend en als ik het goed zag hebben zij alleen maar yoghurtijs. Ik ga het zeker nog eens proberen zodra het lekker warm is.

Leen13
28-11-2013 om 19:34
Dalarna
Geef me even een tip dan. Ik winkel zelf bij de VOMAR en de ALDI. Daar heb je het niet. Hoe heet jou supermarkt?

Dalarna
29-11-2013 om 10:31
Annej
Ik zal eens kijken, want we hebben hier zes supermarkten (Dirk, AH, Lidl, C1000, aldi en Hoogvliet) geen idee waar ik het zag maar in ijswinkels is het er toch ook?

Leen13
29-11-2013 om 14:55
helaas
Geen ijswinkel in de buurt. En bij ons vorige huis had de ijswinkel, die overigens alleen het seizoen open is en nu niet, geen yoghurtijs.

Bloem
30-11-2013 om 14:36
Uitslag
Tot nu toe staat het aardbeienijs voor! Toch zou het nog steeds fijn zijn als mensen willen stemmen, dan is de uitslag nog betrouwbaarder!
https://docs.google.com/a/stgs.nl/forms/d/140OlszgqnYItwokfaTKSpSE4CibQuR3TIig8RNZK45U/viewanalytics

Sneeuwitje
02-12-2013 om 09:48
sorry
Leuke enquete, maar ik ben absoluut niet dol op fruitijs (behalve citroenijs - maar dan net niet weer in deze combinaties).
Wel een fijne korte enquete en een leuk onderwerp. Ik heb hem dus niet ingevuld, maar wel veel succes gewenst.
Sneeuwitje!

Bloem
03-12-2013 om 16:43
Toch een andere smaak
Uiteindelijk hebben we toch besloten om het citroenijs met sinaasappel en mandarijn te doen. Het aardbeienijs had wel de meeste stemmen, maar die smaak ligt toch behoorlijk voor de hand. Citrusijs sprak ons toch wel heel erg aan, en aangezien die tóch in de top 3 stond, wordt dat onze smaak!

Rosa van der Zanden
04-12-2013 om 17:15
Dat lijkt me lekker!
Is het roomijs of wordt het sorbetijs? Ik vind dit de beste combinatie, véél lekkerder dan de andere keuzes. Mocht het roomijs zijn dan ga ik het waarschijnlijk toch wel een keer proberen ondanks dat ik een zware voorkeur voor sorbetijs heb.

Bloem
05-12-2013 om 16:36
@Rosa van ver Zanden
Het idee was roomijs, maar misschien is sorbetijs wel een heel goed idee! Dat heb je natuurlijk veel minder. Ik ga het overleggen met mijn groepsgenoot zodra ik weer Beeldende Vorming heb!

rutiel
06-12-2013 om 12:37
Ha fijn
Citroenijs was nu net mijn favoriet. Wanneer komt het op de markt?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.