Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-04-2011 om 22:18
Ik hoop dat iemand me kan helpen, wij gaan dit jaar 3 weken op rondreis door West-Amerika met onze twee kids van 5 en 8 jaar, en nu wil ik ook van die naambandjes bij ze om doen, want het idee dat ik ze daar kwijtraak... alleen heb ik niet zulke beste ervaringen met de plastic bandjes waar je met pen of stift de gegevens op moet zetten. Ik heb al een paar verschillende bandjes geprobeerd de afgelopen jaren en vaak na een paar keer zwemmen of goed zweten was de tekst toch bijna niet meer te zien. Weet iemand waar ik wel goede bandjes kan kopen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Bianca
28-04-2011 om 10:38
Heb je die
van goedgemerkt.nl al eens geprobeerd? die claimen waterproof te zijn.
Of je koopt van die textiellabels, die je dan in de kleding strijkt. Op diverse websites te koop.
Mijn dochter loopt altijd met een visitekaartje van papa op zak (behalve als ze gaat zwemmen natuurlijk
gr, Chris
28-04-2011 om 19:48
Waarom niet zo'n legertag?
Hoe heten die dingen nou ook alweer ? Zo'n identiteitsplaatje aan een ketting ? Onze jongens hadden die altijd en ik vond het reuzehandig.
M.
28-04-2011 om 21:29
Wij hebben idonme bandjes
zie: http://www.sosarmband.nl/armband-idonme-c-32.html
Volgens zoon zitten ze prettig. Ik vind ze zelf handig omdat je op een papiertje schrijft, wat je dus makkelijk kunt verwisselen. Als we naar het buitenland gaan kan ik er een briefje in de betreffende taal in doen.
Deze bandjes schijnen waterdicht te zijn, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.