Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mayte*

Mayte*

06-03-2011 om 20:24

Corsica

Ik heb mijn oog laten vallen op Corsica als bestemming voor onze zomervakantie. Maar zoals ieder jaar, zie ik door de bomen het bos niet meer als het om het boeken van de accommodatie gaat en de verschillende stadjes en dorpjes op het eiland.
Zijn er hier ervaren Corsica gangers, die tips kunnen geven over waar ik moet zoeken naar een onderkomen? Misschien zelfs namen van leuke accommodaties??

Wat zoeken we (2 volw en 2 kinderen (8 en 2 jr)
Een appartement/bungalow waar je zelf kan koken, kleinschaligheid, rust, andere kinderen, geen animatie, wel een zwembad. Een omgeving met genoeg restaurantjes en een fijn strand....

Ik hoop dat zoiets bestaat op Corsica!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Helen Hesselink

Helen Hesselink

07-03-2011 om 14:22

Zuiden van corsica!

Bij Porto-Vecchio, heerlijk! Wij waren in een goed schone villa, met fijn klein zwembad, vlakbij de mooiste stranden van Corsica!! Google maar eens op A Rundinella, supergoed villacomplex! Aanrader hoor!
x

Mayte*

Mayte*

09-03-2011 om 21:14

Mooi helen, maar errug prijzig

Prachtig complex en hele mooie ligging. Ik zou er graag heen gaan, maar ik vind het echt veel te duur. 1350 euro per week....

Anna3

Anna3

13-03-2011 om 22:00

Helen: kindvriendelijk

Helen, hoe kindvriendelijk is deze accommodatie?
Wij hebben een dochter van bijna 3. Is het veilig? Is het terrein overzichtelijk en/of de tuin af te sluiten?
Wij gaan altijd maar een week op vakantie, dus dan mag het ook wel wat kosten.

Helen Hesselink

Helen Hesselink

15-03-2011 om 07:40

Anna

Het terrein is licht afdalend, dus als jullie een huisje bovenin hebben, en je dochtertje zou helemaal naar beneden lopen, dan zie je haar niet meer. De kleinere villa's hebben een open tuintje, daar kan ze weglopen als ze dat zou willen, maar voordat ze het terrin af is, is wel een paar minuten. Het zwembad is altijd met de deur dicht, daar kan ze niet zelf inkomen. Wij hebben er afgelopen zomer en de zomer daarvoor gezeten. Prachtig!! Onze jongste was toen 1 en daarna dus 2. Aangezien we 3 kinderen hebben, hebben we een grotere villa genomen en die hebben een GROOT terras dat gesloten is.
Ik ben benieuwd of jullie het gaan doen!...

Anna3

Anna3

15-03-2011 om 22:44

Helen

Dus het zwembad is afgesloten, dat is al heel fijn.
Ik zal eens informeren voor welke prijs ik een villa met een afgesloten tuin kan huren, want we hebben maar 1 kind, en dan is een grote villa wel duur.
Bedankt voor je reactie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.