Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Disney florida

Wij gaan deze zomer naar Florida. Heerlijk, ik kan niet wachten! Natuurlijk kunnen we er, met twee jongens van 6, niet omheen om in ieder geval één park te bezoeken. Vinden wij grote mensen trouwens ook leuk.
Maar nou zit ik op internet te kijken om de kaartjes alvast te kopen....$328 voor 2 volwassenen en 2 kids voor 1 dagje Disney!!! Ik schrok me naar!
Is er misschien iemand die er recentelijk is geweest en me kan vertellen of dit echt klopt? Of dat ik het gewoon verkeerd opzoek?

Bedankt! Jenk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zo hé!

Wij zijn jaren geleden (1998) naar Florida geweest en hebben toen ook Magic Kingdom bezocht. Ik dacht dat ik toen zo'n $42 kwijt was, ook al veel geld hoor. En als ik het opzoek kom ik ook op dat hoge bedrag van jou uit.
Als je maar één park wilt bezoeken zou ik persoonlijk voor Animal Kingdom gaan. Magic Kingdom is toch gewoon hetzelfde als Parijs, dat heb je misschien al eens bezocht of doe je in de toekomst een stuk makkelijker dan nog eens naar Florida. Animal Kingdom is ook echt disney-achtig maar is gericht op de dieren. Heel leuke attracties en verder niet in Europa te vinden.
O ja, als je naast Disney toch nog iets anders wilt bezoeken is Seaworld ook een park dat je niet mag missen. Ik vond het geweldig!
Overigens hebben veel parken een actie dat je de tweede dag gratis naar binnen mag.

Kaartjes ter plekke kopen

De laatste keer dat wij naar Disneyland Parijs gingen bleek dat ik de kaartjes beter daar had kunnen kopen dan vooraf. Er was toen een actie waardoor wij langer (dag extra) hadden kunnen gaan voor hetzelfde bedrag. Baal er nog van

Bij de kassa

Wij zijn nu twee keer naar Orlando geweest. Een keer een dag naar Magic Kingdom en een dag naar Seaworkd. Tweede keer hadden wij een vijfdaagse parkhopper pass. Ons favoriete park is Epcot. Maar als ik maar een dag zou gaan dan zou ik toch voor Magic Kingdom gaan. Ik dacht dat de prijs rond de 78 dollar per volwassene is. Wij kochten onze kaartjes via undercover tourist. Prijs aan de kassa was niet goedkoper. Ook konden wij nergens goedkopere kaartjes (via hotel) vinden.

Seaworld is wel goedkoper want als je via de site van seaworld boekt krijg je de tweede dag gratis.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Prijs

Prijs is niet goed. Het is rond de 90 dollar.

Leuk!

Wij zijn vorig jaar in de meivakantie geweest en het beviel zo goed dat we deze zomer weer gaan. Voor WDW geldt, hoe meer dagen hoe goedkoper. Koop een magic your way kaart en je bent heel flexibel. Kaartjes kan je bestellen via undercover tourist, attraction tickets direct of American estates. Sea world is zeker de moeite waard en daar kan je de 2e dag gratis naartoe. Bedenk ook je hoeft niet alles in 1 keer te doen, maar een keuze. Wij gaan nu naar het net geopende Legoland. Er is zo veel te doen en te zien in die omgeving, denk ook aan cape canaveral, old town Kissimmee, down town disney, outlets, mexicaanse golf kust dat het echt ideaal is met kids. Ook alle restaurants zijn ingesteld op kids. Huur een villa met prive zwembad, kost evenveel als een centerparcs huisje maar biedt zoveel luxe en vrijheid. Kijk even op floridaforum of orlandofans forum en je krijgt zoveel informatie en tips. Veel plezier, je zult het fantastisch vinden!

Jenk

Jenk

15-05-2012 om 12:34

Gonniegans

Dat MagicyourWay-kaartje heb ik ook zien staan. Weet jij wat dat precies inhoudt? Is dat gewoon entree voor een dag? (Ik ga het natuurlijk ook opzoeken, maar stel de vraag ook graag aan jou)
Verder zijn we al redelijk thuis in Florida. Seaworld, Cape Canaveral hebben we "pre-kids" al gedaan. De villa is gehiird, met zwembad inderdaad en goedkoper dan Roompot.
De rest van je tips ga ik toch even nakijken. Bedankt!!!

Jenk

Jenk

15-05-2012 om 13:06

Gonnie

Al opgezocht! Bedankt!

Mooi!

Mooi dat je het zelf gevonden hebt, ik kijk hier ook niet iedere dag. Op het floridaforum staan veel FAQs daarin staat alles goed uitgelegd, beter zou ik niet kunnen. Ik weet niet of je gaat rondreizen of alleen in de Orlando area blijft, maar en bezoek aan Clearwater Beach of St. Pete's Beach is ook erg leuk, boek een nachtje hotel en je maakt ook het sfeertje daar 's avonds mee. Verder schijnen zwemmen met dolfijnen of manatees ook erg leuk te zijn, maar dat hebben wij nooit gedaan (zijn onze kids te bang voor). Kelly park, een natuurpark waarbij je met een autoband de stroming af gaat is ook erg leuk. De waterparken mag je ook doen met een magic your way card. Een etentje met Disney characters vonden mijn kinderen wel heel leuk, moet je wel vooraf online even reserveren. Als je nog meer wilt weten hoor ik het graag!

Bennikki

Bennikki

17-05-2012 om 23:52

Koop dit boek:

http://www.amazon.com/Unofficial-Guide-Disney-World-Guides/dp/111801233X

Bijna alles wat je kunt doen daar staat er in, met tips over prijzen en waar en wanneer je er het beste kunt verbijven. Maar onafhankelijk van Disney en reisorganisaties. Ik koop hem elk jaar en lees het als ik niet kan slapen, een soort guilty pleasure..
Clearwater Beach stond er niet in maar vond ik heel leuk. Ook de waterparken van Disney zijn een aanrader.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.