Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Margriet*

Margriet*

27-04-2011 om 23:43

Engeland en shoppen

Wij zijn in de meivakantie een weekje in Zuid Engeland. Mijn nichtje vertelde dat je daar goed kan shoppen in de outlets, maar zijn die nu echt goedkoper en hebben ze leuke dingen? Iemand ervaring? We hebben nog wel wat zomerkleding nodig.
Mijn nichtje is een 16 jarige puber, krijg het niet duidelijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat is leuk?

De smaak van een Engelse(?) puber verschilt misschien wel erg van die van jou. Ik woon in Schotland en vind het hier lastig kleren kopen, dus in een outlet zie ik helemaal door de bomen het bos niet meer. Ga gewoon kijken en als je erop rekent dat je niet kan slagen dan valt het altijd mee ;o)

Margriet*

Margriet*

28-04-2011 om 23:24

Nee

mijn nichtje is ook nlds maar al vaak in Engeland geweest. Ze heeft het over goedkope merkkleding, sportschoenen (puma's) ed. Ik vroeg me af of het echt zoveel goedkoper is.

Koers

Het ligt dus vnl aan de koers €€ t.o.v. ££ of iets in Engeland goedkoper is.

Fiorucci

Fiorucci

29-04-2011 om 07:34

Koers

De koers is momenteel gunstig, ooit was de pond drie euro, nu 1,15 meen ik. Dat maakt engeland een stuk goedkoper momenteel.

Koers 2

Bij de invoering van de Euro was de GBP zelfs bijna 3,50€. Helaas zijn de Eurolanden voor ons Britten nu erg duur :o(. Je ziet het aan de vakantiebestemmingen, veel Britten blijven nu "thuis", nou ja ruimte genoeg hier (Schotland), haha.

Margriet*

Margriet*

08-05-2011 om 22:27

Goedkoop

was sportkleding, die werd verkocht in enorme sportwinkels. Ik bedoelde eigenlijk iets als Ashford outlet centrum, maar dat is redelijk uniek geloof ik. Helaas hadden we daar geen tijd voor.
Uiteten in de pub was ook echt heel goedkoop (en lekker!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.