Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

liora

liora

28-03-2011 om 12:19

Hoteltip gezocht

Beste allemaal,

ok, in het kader van experiment: wie weet een leuk hotel in bijvoorbeeld Duitsland, België of Nederland, waar het leuk is om een lang weekend te verblijven met twee kinderen van 2 en 8 jaar? In ieder geval met heel goed ontbijt en liefst ook goede warme maaltijd of anders in de buurt leuke restaurantjes die dus ook weer kindvriendelijk zijn. Met zwembad en een beetje leuke omgeving met speeltuinen en zo. En niet te duur!

Ben benieuwd!

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

28-03-2011 om 12:41

Niet echt een hotel

Daar ben ik weer met mijn Stayokay Mijn kinderen vonden dat erg leuk. Je kunt op de site zoeken of er een speeltuintje bij is, en in de buurt is bijna altijd wat te doen. Het ontbijt is prima. Avondeten is vooral erg goedkoop, niet heel bijzonder maar de kinderen vonden het lekker.

toja

toja

28-03-2011 om 16:49

Leiden

Wij zijn een keer in het holiday inn hotel geweest in leiden. Was erg leuk en met een aanbieding toen ook niet duur. Kinderen hebben het nu nog weleens over het ontbijtbuffet en het toetjes buffet

rosa

rosa

28-03-2011 om 17:46

Aparthotel

Wij zijn eens met kleine kinderen in Aparthotel Delden geweest. We hadden een soort apartement, eigen keukentje, kamer, 1 slaapkamer en een soort overloop boven met 2 bedden. Vonden ze geweldig. Hellendoorn in de buurt dacht ik, maar ook mooie omgeving om te fietsen of zo. En in het hotel van alles te doen. Ik geloof wel dat ze zich op een wat duurder publiek zijn gaan richten, maar ik weet geen prijzen.

Booking.com

en dan je eisen invoeren, je een beetje onredelijk opstellen (lukt mij altijd dus het moet iedere vrouw lukken ...
resultaat: avond aan avond twee uur lang onder de pannen en uiteindelijk blijf je thuis omdat je iedere keer als je iets gevonden denkt te hebben wéér nadelen vindt in de slechte recensies van bezoekers. Oh ja, verkeerslawaai, nog niet aan gedacht. Dat soort dingen.

Maar ff serieus: ik zou me niet te veel op een enkel hotel of plek vastbijten, gewoon zoeken waar je een leuke aanbieding aantreft. Die is zeker te vinden!

Waar ik het eerst aan zou denken is de kust, Egmond aan zee bijvoorbeeld. De stayokay daar is trouwens ook erg leuk. Het eten is giga slecht, dus misschien kun je toch beter verder kijken naar een hotel.

Gewoon een avondje losgaan op booking, is mijn advies!

Yta Chalne

Yta Chalne

28-03-2011 om 21:25

Grinnik rb,

Dat komt me echt bizar bekend voor, zo gaat dat bij jou dus ook met booking.com. Hier roep ik dan ook zo af en toe 'dat dit het echt gaat worden', tot ik in de negenendertigste recensie iets lees over slechte matrassen, een ontbijtzaal waar je in de rij moet staan of een wc waar je alleen op past met de deur open. Verder zoeken dus... Heel ontspannend eigenlijk. Ja, echt een aanrader.
Liora, goed plan! Geen tenten en schoonmaak en gedoe, lekker ontspannen op minivakantie. Ikz ou gaan voor mooi weer, strand en een schepje/ emmer.

Da's dan weer leuk om te horen yta

..dat ik niet de enige ben die daarmee haar vakanties verziekt.

Liora, ik zou zeggen, probeer het eens uit!
Het leuke is nl dat je af en toe voor een prikkie in heel dure hotels terecht kunt komen, lijkt me heel geschikt voor jou. Het moet geen 5 sterren zijn met opgeprikte toestanden, maar 4 sterren met goede service, goed kinderbedje en echt lekker ontbijt... dat heb je wel verdiend!

Ik weet wat jij wilt

Want ik heb je draadje van vorig jaar gelezen. Tenminste ik hoop dat ik het goed heb:
je wilt een hotel(liefst aparthotel 2 kamers met keukentje als de kids slapen kun je in de andere kamer lezen/televisie kijken)
met:
volpension of tenminste halfpension (geen boodschappen doen, niet koken, geen afwas)
- dagelijkse schoonmaak door personeel

Ik heb eens voor de grap voor je gekeken op d-reizen.nl (nee geen aandelen) en daar kun je zoeken op " Belgie kindvriendelijk" of "Duitsland kindvriendelijk", dan komen er ook wel een aantal hotels naar voren, vooral in Duitsland (maar ook veel bungalowparken in Belgie). Links in het menu kun je dan op opties selecteren als volpension, aantal dagen, ligging etc. een beetje als booking.com.

Tja een weekje clubmed zou misschien ideaal zijn maar dat is ook zo begrotelijk.

Sterkte Viridantia

liora

liora

28-03-2011 om 23:33

Klinkt goed

Hoi,

Dank voor het meedenken. Stayoke lijkt me heel leuk, heb iets op het oog.
Met Booking.com kom ik niet zo ver, misschien doe ik het niet goed. Wat Viridsntia beschrijft is helemaal wat ik wil inderdaad, ik ga morgen eens bij D-reizen kijken.

Liora

guera

guera

29-03-2011 om 15:05

Blooming

Ik vond blooming in bergen erg leuk! maar wel prijzig
Dit jaar gaan we een weekend naar het badhotel in Rockanje.
Zoek je echt iets voor langer? of gewoon een weekend?

guera

guera

29-03-2011 om 15:06

Sorry

lang weekend zei je. Dan is Blooming of Badhotel misschien toch wel een optie. Heel kindvriendelijk en best luxe, maar wel leuk luxe dus ook helemaal op kinderen gericht en niet opgeprikt

Wilma

Wilma

31-03-2011 om 17:01

Zuiderduin

Zuiderduin in Egmond aan Zee vonden wij erg leuk én kindvriendelijk. Zwembadje erbij en een soort van speelparadijsje overdekt (als je een paar keer een half uurtje over hebt). Uitgebreid ontbijt enzo en vlakbij de zee.

Ze hebben heel vaak aanbiedingen.

Groetjes,
Wilma

Aggie

Aggie

01-04-2011 om 12:01

Waddeneilanden : westcord hotels

Ik weet niet of het in je budget en reistijd valt, maar op de eilanden zijn heel veel kindvriendelijke leuke hotels te vinden. Westcord hotels in ieder geval.
Ik ben daar laatst op Terschelling geweest. Ze hebben kamers, maar ook appartementen met minikeukentje en wel hotelservice en indien gewenst ontbijt. ze hebben speciale aanbiedingen als je met kinderen komt.
zitten ook op vlieland en ameland geloof ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.