Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Teleurgesteld

Teleurgesteld

18-03-2011 om 09:39

Vakantie rechtszaak

Een tijdje geleden berichtte ik hier over onze vakantie die zo waardeloos was geweest en dat ik van plan was een zaak tegen de organisatie aan te spannen (was geen lid van de ANVR). We zijn inmiddels voor de rechter geweest en ik heb gelijk gekregen. De rechter heeft ons eerst nog naar de gang gestuurd om te proberen tot een schikking te komen, maar de touroperator kwam niet verder dan een rottig bedragje, waarvan ik niet eens mijn advocaat kon betalen. Over een paar weken krijg ik het vonnis toegestuurd met de hoogte van het bedrag dat ik krijg. Hoger dat dan rottige bedragje in ieder geval, want de rechter was niet blij met dat aanbod. Het was de eerste keer dat ik een rechtbank van binnen zag, ik vond het reuze spannend.
En nu voortaan heel goed opletten of een organisatie lid is van de ANVR.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

He, wat goed!

Ik kan me je draadje nog wel herinneren een tijd terug.

Waardeloos dat er een gang naar de rechtzaal voor nodig was, maar goed dat je in het gelijk bent gesteld. Is ook een goede waarschuwing voor het bedrijf. Maar ja, het bedrijf lijkt nog steeds niet te willen schikken met jou dus de vraag is of ze er uberhaupt van leren in de toekomst.

Ik hoop dat er een mooi bedrag uit komt voor je!

Teleurgesteld

Teleurgesteld

18-03-2011 om 21:53

Dit was de originele posting

Dit was een deel van mijn posting: In augustus ben ik op een peperdure vakantie geweest met de reisorganisatie One2gether Travel. Ik heb nog nooit zo'n slechte reis gehad! Smerig hotel, de hele dag keiharde muziek, er zou vanalles te doen zijn voor de kinderen, maar dat was niet zo, er zou ervaren reisleiding zijn maar ook die was er niet. Ik heb ter plekke een klacht ingediend en na terugkomst heb ik nog een uitgebreide brief gestuurd. De reisorganisatie geeft alles toe, maar wil mij afschepen met 100 euro compensatie (op een reissom van 2400 euro voor mij en mijn kind).
Ik had ook geen zin in de rechter, maar kom op zeg, dit is niet matig ontevreden, dit is echt zwaar waardeloos. Dus toch maar doorgezet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.