Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bambi

Bambi

08-02-2011 om 15:02

Welke attracties disney voor 6 en 8 jaar?

Binnenkort gaan we voor het eerst naar Disney Parijs. Wat moeten we niet missen met onze jongens van 6 en 8 jaar? Er is zoveel info op internet dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ze houden wel van wat spanning maar niet TE veel. Durven in een achtbaan maar niet over de kop. Zo durven ze bijvoorbeeld in de Efteling wel in de bob maar nog niet in de Python. De jongste is 1.21 lang.
Ook restauranttips zijn welkom: geen fastfood maar ook niet te duur. We zitten in Sequoia Lodge.
Alle tips zijn welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

08-02-2011 om 20:48

Te veel om op te noemen

Eigenlijk alles is wel leuk. De grote achtbanen loop je gewoon omheen. Pirates is erg leuk, Sneeuwwitje, Peter Pan, Pinnokio enzenz.

Eten zou ik gewoon de Mac kiezen, is 1 van de goedkoopste. Zit in Disney Village net buiten het park.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

08-02-2011 om 22:43

Niet te veel plannen

Gewoon lekker gaan, rondlopen en ter plekke bedenken wat je leuk vindt. Ik zou het allemaal niet teveel plannen en voorbereiden, is helemaal niet nodig. Disney staat vol met leuke attracties, en ter plekke wijst het zich vanzelf.

Disney

wij zijn net een half jaar geleden naar disney gweest, in Sequoia lodge met 2 meiden van destijds 6 en 8 die net zoveel durfden

wat attracties betreft vonden ze big thunder mountain, buzz lightyear en crush's coaster het leukste. Space mountain, rock 'n roller coaster en the twilight zone of terror was te eng ondanks dat oudste er wel in mocht. Oudste durfde wel in Indiana Jones en vond het fantastisch maar die was net op het randje, ze is daar voor het eerst over de kop gegaan terwijl ze in de Efteling niet in de phyton durfde. Jongste mocht er nog niet in door haar lengte.

Wat restaurants betreft zijn we 1 keer naar mickey's diner geweest. Veel figuren die met ze knuffelen en op de foto gingen maar het eten was waardeloos. Duur, de sfeer was gehaast en kwaliteit was belabberd. De mac zit er tegen over, dat was zelfs veel beter! ik weet niet waar je wel lekker kunt eten maar dus niet Mickey's.

Groetjes
Gruffalo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.