KnorrendKitten
05-07-2025 om 20:43
Kadootje voor meisjes van 4-6 jaar gezocht
Ik ben voor verschillende kinderen op zoek naar ideeën voor een kadootje. Wegens gezondheidsproblemen heb ik op dit moment niet de energie om zelf wat te bedenken. Jullie hulp is welkom!
Het budget is 7,50-10 euro en het is (ook) om zich te vermaken tijdens een barbecue met vooral veel volwassenen.
Iets om te tekenen of knutselen zou altijd goed zijn.

Joszy
05-07-2025 om 21:24
Van die vakantie doeboeken? Heb je allerlei versies van, voor allerlei leeftijden. Iedereen een, doos kleurpotloden en een paar pennen erbij voor algemeen gebruik?

Marit!
05-07-2025 om 21:26
stoepkrijt, kleurboek met stiften, stickers, knutselpakketten. Als de 6 jarige al in gr 3 zat en kan lezen: een leesboekje op e3 niveau (of m4, of hoger als ze dat al goed kan). Een lego(friends) doosje. Kwartetspelletje of anderszins (halli galli, regenwormen bv)

KillerQueen
05-07-2025 om 21:46
Bij de action ligt genoeg knutselspul. Een klein koffertje, tasje of etui en stop daar wat stiften, schaar, plakband, potloden, stickers en een klein kleurboekje in.
Lilo&stitch, Paw Patrol en Gabby's poppenhuis scoren goed. Maar 'gewoon' is ook leuk!

mikado123
05-07-2025 om 22:13
wat trouwens voor bijna alle kinderen kan is zo'n zakje Lego in een bepaald thema

Gsleutel
06-07-2025 om 00:56
Mijn (bijna) 6 jarige maak ik blij met: alles met unicorns, squishy's, knuffels, mooi glimmend (regenboog) papier, een stokpaard, spullen om slijm te maken, lego, kinetisch zand, klei, gelpennen, stickers, zo'n grote bellenblaas, een regenboogbal...

Knutselkei
06-07-2025 om 10:03
bij de Action:pakje blanco kaarten met stiften en stickers. Er zijn ook zelfklevende diamantjes? Kan ze voor mensen een kaart maken.
De meeste kleuters worden al blij van alle knutselspullen,stickers en kraaltjes.
Die platte kraaltjes zijn ook leuk. Het is handig als het dingen zijn die ze zelf kan doen zonder veel hulp van een volwassene.