Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kind buikpijn in tijdens autorit

Nick90 schreef op 12-05-2025 om 09:24:

[..]

Ik snap überhaupt niet dat mensen nog met de auto naar Spanje durven te rijden, pak gewoon het vliegtuig en huur daar een auto.

DURVEN te rijden - dat snap ik niet. Je kunt onderweg toch ook leuke dingen doen?

TineWinkel schreef op 12-05-2025 om 09:30:

[..]

DURVEN te rijden - dat snap ik niet. Je kunt onderweg toch ook leuke dingen doen?

Ik ken inmiddels meerdere mensen die onderweg beroofd zijn, laat mij maar lekker op het vliegtuig stappen met m'n koffertje. 

Nick90 schreef op 12-05-2025 om 09:32:

[..]

Ik ken inmiddels meerdere mensen die onderweg beroofd zijn, laat mij maar lekker op het vliegtuig stappen met m'n koffertje.

En ik ken niemand die beroofd is onderweg en ken heel wat mensen die met de auto naar Spanje gaan. Dus wat is je punt?

Hier ook twee dames die ziek waren van de spanning als we op vakantie gingen. Reistabletjes weigerden ze na één keer resuluut want die ‘zijn vies’.
Toen heb ik een keer een multivitamine tablet vermalen tot poeder en hen gezegd dat ik dat speciaal van de dokter gekregen had zodat ze niet ziek zouden worden.
Beetje poeder vermengd met een lepel Danootje. Hap, slik, weg…. Geen enkele last van meer ‘reisziekte’. Tot een bepaalde leeftijd heb ik dat zo gedaan.
Het placebo effect kan enorm sterk zijn en is het proberen waard.

Naminokurashi schreef op 11-05-2025 om 11:03:

Waarom niet met het vliegtuig naar Spanje?

met de trein, 2x overstappen en je zit in Barcelona

Ysenda schreef op 12-05-2025 om 11:09:

[..]

met de trein, 2x overstappen en je zit in Barcelona

Zeker een optie al vinden veel mensen dat overstappen met jonge kinderen en bagage vaak niet zo prettig, weet ik van bekenden in mijn omgeving. Bovendien erg duur en lang onderweg is vaak de ervaring. 

BlairW schreef op 12-05-2025 om 10:53:

[..]

En ik ken niemand die beroofd is onderweg en ken heel wat mensen die met de auto naar Spanje gaan. Dus wat is je punt?

Dus omdat jij niemand kent die dat overkwam gebeurt het nooit? Wat is je punt precies? 

Nick90 schreef op 12-05-2025 om 12:22:

[..]

Dus omdat jij niemand kent die dat overkwam gebeurt het nooit? Wat is je punt precies?

Nee, maar omdat jij mensen kent bij wie het wel gebeurt, overkomt het iedereen? Net zo’n raar argument  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.