Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Scholen in Zeist - ervaringen gevraagd

Hallo,

wij zijn voor ons kind op zoek naar een basisschool in Zeist.
Ik ben langs geweest bij informatie ochtenden van meerdere scholen en wilde graag persoonlijke ervaringen horen over de scholen die ik zelf leuk vond voor mijn kind.

Heeft iemand ervaring met een van de volgende scholen?

- Zeister vrije school
- Damiaanschool Kerckebosch
- Kerckebosch school
- Montessori Kerckebosch

Ik hoor graag zowel de positieve als negatieve ervaringen, informatie ochtenden zijn uiteraard een momentopname.

De Zeister vrije school leek mij erg leuk (met name gebaseerd op een zeer positieve ervaring met een open ochtend op de vrije school in Utrecht in het verleden) maar degene die de informatieochtend verzorgde was merkbaar erg zenuwachtig wat het verhaal erg onduidelijk maakt.

Alvast bedankt,

Vrije school is heel klassikaal en gewoon echt een andere manier van onderwijs. 
Niks vrij's aan.
Zou me daar heen goed in verdiepen, ook of het type mens wat daarheen gaat bij je past. 

Je mag me een pb sturen.

Je mag mij ook een PB sturen.

heb je kinderen in de buurt wonen die al naar school gaan? Ervaringen met buren uitwisselen?

Hier hebben ze vaak ook kijkochtenden, dan kun je bij verschillende scholen een ochtend bij de kleuters kijken, speciaal georganiseerd voor kinderen onder de 4

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.