Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Gezocht Kadootje voor jongen van net 12 (gaat naar de brugklas)

Ik ben voor verschillende kinderen op zoek naar ideeën voor een kadootje. Wegens gezondheidsproblemen heb ik op dit moment niet de energie om zelf wat te bedenken. Jullie hulp is welkom!
Het budget is 7,50-10 euro en het is (ook) om zich te vermaken tijdens een barbecue met vooral veel volwassenen.

Deze jongen houdt van lezen en strips. Welke strips dat wist ie niet.

mijn zoon hield toen nog wel van de Donald Duck pockets. Ook asterix vond hij grappig (maar daar moet je wel van houden, zitten best wat woordgrappen in). Mijn zoon hield ook van die rubix kubussen, en je hebt wel meer van dat soort smartgames (al weet ik niet of je het dan met dat budget red)

10 euro in een envelop of op zijn bankrekening. Vermaken doet hij zich vast wel op zijn telefoon.

Een tijdschrift zoals de quest junior of national geographic junior? Een (dobbel) spelletje? Iets dat lijkt op Geomag maar dan b-merk of vinted want boven het budget? Een smartgame/fidgetoy? Tekenboek met optische illusies (https://www.bol.com/nl/p/tekenboek-optische-illusies/9200000094775910?referrer=socialshare_pdp_androidapp)?

Een donaldduck pocket? Of inderdaad de Quest.

Soms vinden volwassen het ook lekker om even een spel mee te doen?
wie weet is een spel als Kubb of
 jeu de  boule iets voor samen erbij?

Zijn er meerdere tieners bij de bbq? Dan zou je ook een spel kunnen geven wat ze samen kunnen doen (onze zoons en neven doen dat vaak bij een verjaardag). Iets van Regenwormen of Koehandel of zo (Op het forum zijn wel wat populaire tips te vinden hierover). 999 games is vaak wel goed. Ook voor breinbrekers à la rubiks (als ze van een beetje puzzelen houden).

KnorrendKitten

KnorrendKitten

06-07-2025 om 17:02 Topicstarter

Leuke ideeën zitten er tussen. Daar kan ik iets mee.
De 12-jarige is de oudste en mag dit jaar voor het laatst mee komen naar de barbecue (is van het werk). 
Zijn zus is al aan het zeggen dat zíj nog twee keer mag komen en hij niet meer. Volgens mij is het af en toe heel gezellig bij mij collega thuis.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.