Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Wanneer was jij een stomme moeder/vader?

TO trapt af:

Omdat dochter van 15 geen bakfiets mag kopen van €200, die ze wil gebruiken om met oppaskinderen op pad te gaan als ze er een hele dag op moet passen. Wat twee keer per jaar gebeurt. 

Wanneer was jij stom volgens je kind?

Elke dag wel denk ik 🤣

hahahaha

Netherfield

Netherfield

27-06-2025 om 14:16 Topicstarter

iig elke week!

Hebben de ouders van die oppaskinderen geen bakfiets dan? 

En on topic:
Op dit moment iedere week wel een keer.  De ov stakingen, de navo-top, een aanrijding en late klussen voor het werk; er waren de afgelopen 4 weken steeds redenen voor de jongvolwassen kinderen om te vragen of ze met de auto mochten.
Dat wilde ik dan niet, want als zoon met de auto naar Leiden ging (in de avond) om daar de trein te pakken naar zijn examen kon ik dochter niet redden als zij alleen nog "thuis" kon komen via een station waar haar fiets niet stond en er ook geen bus ging. 
Lees dochter waar zoon staat en andersom. Ik heb denk wel 15 keer gehoord dat ik de stomste moeder ooit was. 

Oh dagelijks. Zoontje van 3,5: Mama ik vind jou niét lief 

Bijvoorbeeld als hij het speelgoed van zijn zus niet mag afpakken. Of als we met de auto ergens heen moeten terwijl hij wil fietsen. Tja, het is wat het is.

ik ben meestal niet stom maar overbezorgd en dan zeggen ze “ get a live”   😂

Vandaag: ze mocht geen ijsje. Ze mocht niet zingend en dansend bij haar slapende zusje naar binnen. Ik wilde niet om 7 uur in de ochtend in mijn pyjama naar de speeltuin. Ze mocht niet in mijn border springen

De laatste keer dat ik ècht een stomme ouder was was toen ik 16jarige zoon niet ziek wilde melden toen hij 'vergeten' was voor een toets Duits te leren die al 2 weken in magister stond. Hij heeft toen een halve nacht opgezeten om er nog een 6 van te maken.

Verder denk ik dat ik iedere dag geen punten scoor bij hem, dat is omdat ik praat en interesse toon😃

yasmijn27 schreef op 27-06-2025 om 14:49:

De laatste keer dat ik ècht een stomme ouder was was toen ik 16jarige zoon niet ziek wilde melden toen hij 'vergeten' was voor een toets Duits te leren die al 2 weken in magister stond. Hij heeft toen een halve nacht opgezeten om er nog een 6 van te maken.

Verder denk ik dat ik iedere dag geen punten scoor bij hem, dat is omdat ik praat en interesse toon😃

De horror! wat ben jij voor vreselijke moeder :- ) 

Toen ik hem uit zijn bed kwam halen (hij riep "mama komen!!"). Bij nader inzien wilde hij toch liever dat papa hem uit bed kwam halen. 

wanneer onze kleuter moet stoppen met kijken onder andere...
 Daarnet was de wind stom, omdat die waait.

Zojuist nog. Kind ging dramatisch kokhalzen toen hij ontdekte dat er naast de pittig-belegen kaas ook een stukje emmentaler in de kaasdoos ligt. Nu kan hij geen tosti meer maken. 

Scheelt weer een hoop rommel. Jammer dat ik hem er niet eerder op heb gewezen 

Toen zij 15 was en ik een relatie kreeg. 

Wat doet die gast op de bank? 

Heeft heel lang geduurd maar het is helemaal goedgekomen ♥️

Dochter (16) dat het belachelijk is dat ze geen nieuwe telefoon krijgt terwijl ze haar nog geen jaar oude telefoon zelf zonder hoesje en beschermglas gebruikte en dus kapot is gevallen, het was ook niet zo dat we niet tig keer gewaarschuwd hebben. 

In het bijzijn van je puber zomaar met vreemde mensen gaan praten in winkels enzo.
(Die fluistertoon: Mam, doe normaal!!!)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.