Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Leuk aankleden op vrije dagen

Moederkareltje schreef op 20-02-2025 om 19:08:

[..]

Ik weet niet of ze nog een man heeft. Maar ik snap je punt. Ik vind ook dat als je thuis er wel een hebt rondlopen je op zijn minst wat mascara op kunt doen en een iets geiler broekje dan een joggingbroek. Ik droeg vroeger hakken en lippenstift buiten. Nu draag ik beide alleen nog binnen. Ik ben geen gratis peepshow meer en ik hoef mijn macht niet meer te laten gelden of te gebruiken buiten. Zo geldt dat ook voor meer. Mijn kont en haren stel ik ook niet meer ten toon buiten.

In een ander topic schreef je oogluikend toe te staan dat je kerel het niet zo nauw neemt met trouw. Die geile special treatment van je lijkt dus niet echt te werken. 

Moederkareltje schreef op 20-02-2025 om 19:17:

[..]

Ik ben graag mooi voor mijn man. Hij is tenslotte de enige die mij alle hoeken van kamer mag laten zien. Het is een kleine moeite. Hij zorgt ook dat hij er goed uitziet andersom. Alle andere mannen mogen naar hun eigen vrouw kijken of naar de nog zoekende vrouwen die wellicht wel buiten lopen in lokroep hakken en lippenstift of losse haren.

Ah nee Moeder Kareltje 

Lokroep....we zijn geen tropische vogels.

Knutselkei schreef op 21-02-2025 om 08:14:

Ik had van de week BHV training en toen kwam een leidinggevende in een strakke hardlooplegging met sportshirt. Toch keek ik daar wat apart tegenaan.

Omdat je het niet gewend bent die persoon in die kleding te zien. Niks meer. 

DeOnbekende schreef op 21-02-2025 om 08:42:

[..]

In een ander topic schreef je oogluikend toe te staan dat je kerel het niet zo nauw neemt met trouw. Die geile special treatment van je lijkt dus niet echt te werken.

Scherp.

[..]

Dat hij van mij die vrijheid krijgt betekent niet dat ik ook behoefte heb aan het opgeilen van andere mannen dan mijn eigen man. Die tijd heb ik gehad. Ik ga mij nooit meer gratis presenteren. Ik geniet van de rust nu. Ik ben met pensioen. Dus mijn eigenwaarde (waar iemand het over had) is al een stuk gestegen nu ik mij niet meer laat gebruiken door andere mannen als lustobject en alleen mij mooi maak en seks heb met mijn eigen man. Ik zie dat al een goed iets. Het doel van mij mooimaken voor mijn man is omdat hij dat verdient omdat hij mijn man is. Ik voel mij dan ook mooi. Dat hij ernaast de vrijheid krijgt is omdat ik niet in monogamie geloof. Als ik hem alles ga verbieden gaat het vroeg of laat mis. Ik heb tientallen mannen gezien die door hun vrouw onder de duim werden gehouden. Het bracht ze bij een prostituee in het geheim.  

Moederkareltje schreef op 21-02-2025 om 10:13:

[..]

Dat hij van mij die vrijheid krijgt betekent niet dat ik ook behoefte heb aan het opgeilen van andere mannen dan mijn eigen man. Die tijd heb ik gehad. Ik ga mij nooit meer gratis presenteren. Ik geniet van de rust nu. Ik ben met pensioen. Dus mijn eigenwaarde (waar iemand het over had) is al een stuk gestegen nu ik mij niet meer laat gebruiken door andere mannen als lustobject en alleen mij mooi maak en seks heb met mijn eigen man. Ik zie dat al een goed iets. Het doel van mij mooimaken voor mijn man is omdat hij dat verdient omdat hij mijn man is. Ik voel mij dan ook mooi. Dat hij ernaast de vrijheid krijgt is omdat ik niet in monogamie geloof. Als ik hem alles ga verbieden gaat het vroeg of laat mis. Ik heb tientallen mannen gezien die door hun vrouw onder de duim werden gehouden. Het bracht ze bij een prostituee in het geheim.

Salaris verdien je, je man is toch geen kleuter die een snoepje verdiend met goed gedrag?

Zoals gezegd ik maak mij mooi omdat IK dat leuk vind, omdat er een feestje is dof ik me wat verder op, maar niet voor iemand anders. En ik bepaal ook zelf wat mooi is. Die hakken bijvoorbeeld heb ik aan om gewoon mijn schamele 1m77 wat op te hogen zodat ik mijn collega's in de ogen kan kijken en er niet over mijn hoofd gepraat wordt, ik kan moeilijk de hele dag met een opstapje gaan rondlopen.

[..]

Ach wat flauw zeg. Triest dat je nu op de persoon gaat spelen. In een relatie zeker een lange moet je wel je best blijven doen voor elkaar. Dus beide en dus niet als een slons in het weekend op de bank hangen terwijl doordeweeks niks te gek is qua make up en kleding.. Denk dat hoop forumleden hier in dit topic eens moeten verdiepen om een lange relatie goed te houden maar waarschijnlijk lukt het hun elke keer niet. Maar dat ligt natuurlijk nooit aan hun.

Renate46 schreef op 21-02-2025 om 11:09:

[..]

Ach wat flauw zeg. Triest dat je nu op de persoon gaat spelen. In een relatie zeker een lange moet je wel je best blijven doen voor elkaar. Dus beide en dus niet als een slons in het weekend op de bank hangen terwijl doordeweeks niks te gek is qua make up en kleding.. Denk dat hoop forumleden hier in dit topic eens moeten verdiepen om een lange relatie goed te houden maar waarschijnlijk lukt het hun elke keer niet. Maar dat ligt natuurlijk nooit aan hun.

Haha, mijn relatie blijft al 30 jaar prima en dat terwijl ik al 30 jaar in mijn vrije dagen op de bank lig te slonzen!!

Moederkareltje schreef op 21-02-2025 om 10:13:

[..]

Je weet het mooi aan jezelf te verkopen, maar je man controleert zijn vrouw terwijl hij zelf zijn social media voor haar afschermt. Dat is geen vrijheid krijgen, dat is vrijheid afdwingen. 

Hij duikt op iemand anders, terwijl jij in je geile legging op de bank zit te wachten. Je mag jezelf in de zeik nemen hoor, maar iedereen die jou leest weet dat dat echt niet oké is. 

mana_sutiyuq schreef op 21-02-2025 om 10:49:

[..]

Salaris verdien je, je man is toch geen kleuter die een snoepje verdiend met goed gedrag?

Zoals gezegd ik maak mij mooi omdat IK dat leuk vind, omdat er een feestje is dof ik me wat verder op, maar niet voor iemand anders. En ik bepaal ook zelf wat mooi is. Die hakken bijvoorbeeld heb ik aan om gewoon mijn schamele 1m77 wat op te hogen zodat ik mijn collega's in de ogen kan kijken en er niet over mijn hoofd gepraat wordt, ik kan moeilijk de hele dag met een opstapje gaan rondlopen.

Jouw schamele 1m77? Dat is vast een grapje. Ik moet het met pakweg 18 cm minder doen, maar ik heb dan ook amper in de gaten of iemand 1m80 of 2m is, dat gebeurt allemaal boven mijn hoofd. Ik heb het op mijn werk alsnog voor het zeggen

Wat weer een vermakelijk topic! 🤣

Zou wat zijn als je niet make-uploos, met ongekamde haren mag liggen slonzen op je eigen bank in je eigen huis met of zonder joggingbroek! 

mana_sutiyuq schreef op 21-02-2025 om 08:33:

[..]

Nou, tussen een sportlegging en een strakke broek zit toch wel een verschil qua uiterlijk.

In de zin dat je ziet dat de ene voor sporten is en de andere niet. Ik vind een sportlegging bij iemand met een goed figuur veel netter staan dan een slechtzittende strakke broek waar de vetrolletjes overheen hangen, en ook dan een vormloos wijd geval. Maar het hangt ook af van wat iemand er boven draagt natuurlijk. 

Ik zal zo weer eens opletten in de supermarkt. 

DeOnbekende schreef op 21-02-2025 om 11:47:

[..]

Je weet het mooi aan jezelf te verkopen, maar je man controleert zijn vrouw terwijl hij zelf zijn social media voor haar afschermt. Dat is geen vrijheid krijgen, dat is vrijheid afdwingen.

Hij duikt op iemand anders, terwijl jij in je geile legging op de bank zit te wachten. Je mag jezelf in de zeik nemen hoor, maar iedereen die jou leest weet dat dat echt niet oké is.

Ik weet niet waar het voor nodig is om iemand persoonlijk tot op het bot af te zeiken. Ik houd het liever bij visies geven over onderwerpen. 

MMcGonagall schreef op 21-02-2025 om 11:50:

[..]

Jouw schamele 1m77? Dat is vast een grapje. Ik moet het met pakweg 18 cm minder doen, maar ik heb dan ook amper in de gaten of iemand 1m80 of 2m is, dat gebeurt allemaal boven mijn hoofd. Ik heb het op mijn werk alsnog voor het zeggen

werkwijs heb ik het idd wel voor het zeggen, maar het sociale gebeuren heb ik liever niet dat dat over mijn hoofd heen gaat, daar bemoei ik me ook graag mee.

En ja, ik voel me met mijn 1m77 een ukkie in mijn omgeving. 

Renate46 schreef op 21-02-2025 om 11:09:

[..]

huh?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.