Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Eindexamens 2025

De eindexamens staan voor de deur. Mijn oudste doet eindexamen Havo. Ze staat overal net aan voldoende voor en is hard aan het leren. Wie vindt het leuk om mee te praten?

Gefeliciteerd 🎉

Nowee schreef op 12-06-2025 om 12:11:

Een geslaagde hier, hoera!

Oh geweldig! Gefeliciteerd 

Hier ook geslaagd! 

Nèt niet cum laude (met 0,2 meer op één van twee mogelijke vakken was ze dat wel geweest)
Herkansen zit er ook niet in, want we vertrekken maandag al naar het buitenland voor het EK waaraan ze mee gaat doen 😊

Gefeliciteerd aan alle inmiddels geslaagden!!

Hier beginnen de zenuwen heel erg toe te nemen. Ze waren er al maar nu het echt zo dichtbij komt…. Ik hoop zo dat we straks 2 positieve telefoontjes krijgen 

Mugs schreef op 12-06-2025 om 13:45:

Hier ook geslaagd!

Nèt niet cum laude (met 0,2 meer op één van twee mogelijke vakken was ze dat wel geweest)
Herkansen zit er ook niet in, want we vertrekken maandag al naar het buitenland voor het EK waaraan ze mee gaat doen 😊

Oh wat fijn! Gefeliciteerd 🥳 

Succes tijdens het EK 

Pistachenoot schreef op 12-06-2025 om 13:50:

Gefeliciteerd aan alle inmiddels geslaagden!!

Hier beginnen de zenuwen heel erg toe te nemen. Ze waren er al maar nu het echt zo dichtbij komt…. Ik hoop zo dat we straks 2 positieve telefoontjes krijgen

2 telefoontjes = dubbel de stress!

Ik merk ook naarmate de tijd nadert..ik ben thuis aan het werk voor afleiding, maar er komt maar weinig uit.

Mugs schreef op 12-06-2025 om 13:45:

Hier ook geslaagd!

En eventueel in de 3e periode? 

Gefeli

Jaaa! hier is de eerste geslaagd. Met een 9,3 voor wiskunde B. Verder allemaal voldoendes. 

anomarie schreef op 12-06-2025 om 14:26:

Jaaa! hier is de eerste geslaagd. Met een 9,3 voor wiskunde B. Verder allemaal voldoendes.

Wauw wat goed! Gefeliciteerd 

ze heeft drie zevens en een zes!!!! helemaal blij

geslaagd! Met een 9 voor Engels, het eerste vak wat zo rampzalig verliep.
Een 5 voor wiskunde (stond ze 5,4 voor, dus blijft een 5) en verder voldoende. Trots!!

Netherfield schreef op 12-06-2025 om 14:30:

ze heeft drie zevens en een zes!!!! helemaal blij

Gefeliciteerd 

Femke09 schreef op 12-06-2025 om 14:33:

geslaagd! Met een 9 voor Engels, het eerste vak wat zo rampzalig verliep.
Een 5 voor wiskunde (stond ze 5,4 voor, dus blijft een 5) en verder voldoende. Trots!!

Gefeliciteerd 

Gefeliciteerd met alle geslaagden! Tot nog toe gaat het goed hier (ik blijf duimen!)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.