Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Leerkracht stiekeme relatie met getrouwde ouder

Miepjecody schreef op 05-06-2025 om 13:15:

ik ben echt perplex, als ik lees dat sommigen het heel normaal vinden dat die juf daar blijft werken.

Ik vind het juist andersom heel extreem; juf moet extreem bloeden terwijl man er met een tik op de vingers vanaf komt. Mijns inziens leiden bovenstaande berichten heel erg af van de inhoud en zijn ze vrouwonvriendelijk. Híj had een relatie, een huisvestingsprobleem en de zorg voor een zogend kind. Toch moet de ferme fatale, degene die die arme man in de verleiding heeft gebracht ontslag krijgen met alle gevolgen van dien voor haar. Ik vind het overigens van haar ook zeker niet netjes of professioneel. Maar zelf geeft ze aan anders in relaties te staan en wie weet wat die man haar verteld heeft. Ik heb zelf een open relatie en je moest eens weten hoeveel mannen ik tegenkom die zeggen dit ook te hebben, maar bij navraag blijkt dit toch eenzijdig open te zijn.  

Ik mis ook de rol van man in de huidige tijd. Doet hij vrolijk mee aan het bliksemafleiden door het bestuur en advocaten erbij te betrekken en mee te blazen? Lekker makkelijk, dan gaat het niet meer over hem. Of zegt hij; 'lieverd ik heb je intens verdriet gedaan en dat verdien je niet. Ik wil niet dat mijn gezin verder lijdt onder mijn misstap, dus laten we de kinderen op deze school houden en manieren zoeken om het werkbaar te houden. Misschien dat ik de kinderen op de dagen dat zij werkt niet van school haal. Of zijn er andere opties die we nog kunnen onderzoeken'.  Gewoon als een volwassen man je verantwoordelijkheid nemen zeg maar. 

Edit: het onschuldigen van man begint al bij de titel van dit topic. 

DeOnbekende schreef op 05-06-2025 om 15:03:

[..]

Het klopt helemaal niet. Een rechter kan hier helemaal niets mee.

Inderdaad, een rechter ziet je al aankomen

Zó eens, @Micha83. 
Die valse, verleidende vrouwen altijd Mensen moest eens weten hoe veel gebonden mannen een kansje wagen bij een mooie vrouw. Het zijn echt geen onschuldige prooien die in de val worden gelokt en tóch is de vrouw de boosdoener. 

Mischa83 schreef op 05-06-2025 om 15:05:

[..]

Ik vind het juist andersom heel extreem; juf moet extreem bloeden terwijl man er met een tik op de vingers vanaf komt. Mijns inziens leiden bovenstaande berichten heel erg af van de inhoud en zijn ze vrouwonvriendelijk. Híj had een relatie, een huisvestingsprobleem en de zorg voor een zogend kind. Toch moet de ferme fatale, degene die die arme man in de verleiding heeft gebracht ontslag krijgen met alle gevolgen van dien voor haar. Ik vind het overigens van haar ook zeker niet netjes of professioneel. Maar zelf geeft ze aan anders in relaties te staan en wie weet wat die man haar verteld heeft. Ik heb zelf een open relatie en je moest eens weten hoeveel mannen ik tegenkom die zeggen dit ook te hebben, maar bij navraag blijkt dit toch eenzijdig open te zijn.

Ik mis ook de rol van man in de huidige tijd. Doet hij vrolijk mee aan het bliksemafleiden door het bestuur en advocaten erbij te betrekken en mee te blazen? Lekker makkelijk, dan gaat het niet meer over hem. Of zegt hij; 'lieverd ik heb je intens verdriet gedaan en dat verdien je niet. Ik wil niet dat mijn gezin verder lijdt onder mijn misstap, dus laten we de kinderen op deze school houden en manieren zoeken om het werkbaar te houden. Misschien dat ik de kinderen op de dagen dat zij werkt niet van school haal. Of zijn er andere opties die we nog kunnen onderzoeken'. Gewoon als een volwassen man je verantwoordelijkheid nemen zeg maar.

Edit: het onschuldigen van man begint al bij de titel van dit topic.

En wat als de leraar in kwestie een man was die met een moeder het fietsenhok in was gedoken? Wat mij betreft gaat het erom dat het verre van professioneel is en immoreel ook nog wat deze juf heeft gedaan.

Afgezien van haar sekse. Als het de meester was geweest die met een overspelige moeder in zee zou gaan, was hij waarschijnlijk veroordeeld als geile bok, misschien zelfs een gevaar voor zijn leerlingen als hij op school zo met seks bezig is. Zowel over mannen als vrouwen zijn er vooroordelen. 

DeOnbekende schreef op 05-06-2025 om 16:54:

Zó eens, @Micha83.
Die valse, verleidende vrouwen altijd Mensen moest eens weten hoe veel gebonden mannen een kansje wagen bij een mooie vrouw. Het zijn echt geen onschuldige prooien die in de val worden gelokt en tóch is de vrouw de boosdoener.

Klopt maar een juf die op haar werk /school in de kelder met een ouder neukt is echt niet normaal.

Ik neuk ook niet met bezoek van mijn patiënten in het washok

Je bent niet intiem tijdens of op je werk.

Roos57 schreef op 05-06-2025 om 17:01:

[..]

Klopt maar een juf die op haar werk /school in de kelder met een ouder neukt is echt niet normaal.

Ik neuk ook niet met bezoek van mijn patiënten in het washok

Je bent niet intiem tijdens of op je werk.

Onder andere, schrijft TO. Wie weet gaven ze elkaar op school stiekem kusjes en neukten ze bij de juf thuis. Ik zou de bekentenissen van man toch enigszins in twijfel trekken, ook gezien de reactie van school dat het een privé-situatie betrof. Wie zal het zeggen. Het maakt ook niet zo veel uit, juf heeft TO geen trouw beloofd. 

Mischa83 schreef op 05-06-2025 om 15:05:

[..]

Ik vind het juist andersom heel extreem; juf moet extreem bloeden terwijl man er met een tik op de vingers vanaf komt. Mijns inziens leiden bovenstaande berichten heel erg af van de inhoud en zijn ze vrouwonvriendelijk

44b56a3ffc7de9f23b2fb461165e9d62.gif

Miepjecody schreef op 05-06-2025 om 13:15:

ik ben echt perplex, als ik lees dat sommigen het heel normaal vinden dat die juf daar blijft werken.

Doe toch niet zo belachelijk. Die vrouw geeft les aan kinderen. Supertof, als zij ineens geen juf of een andere juf hebben Beetje rationeel blijven denken hoor. 

Het is al gezegd , maar intiem kan ook zoenen zijn, to schrijft bijzonder o.a. een  zogend kind van 1derhalf , op die leeftijd heeft over het algemeen geen borstvoeding meer nodig dus de moeders die ik ken die nog borstvoeding geven op die leeftijd, gebruiken het als troost en nachtvoeding , vandaar dat ik de aanname doe/deed dat ze de nachten doet en dat het daarom genoemd wordt. Om aan te duiden dat ze het zwaar had op dat moment

Misschien dat Nellytree kan reageren 
Zou leuk zijn

troelahoep schreef op 05-06-2025 om 16:59:

[..]

En wat als de leraar in kwestie een man was die met een moeder het fietsenhok in was gedoken? Wat mij betreft gaat het erom dat het verre van professioneel is en immoreel ook nog wat deze juf heeft gedaan.

Afgezien van haar sekse. Als het de meester was geweest die met een overspelige moeder in zee zou gaan, was hij waarschijnlijk veroordeeld als geile bok, misschien zelfs een gevaar voor zijn leerlingen als hij op school zo met seks bezig is. Zowel over mannen als vrouwen zijn er vooroordelen.

Ik zou mn hand ervoor in 't vuur durven steken dat er dan met veeeel meer mildheid op gereageerd werd. 

Het is niet afgezien van haar sekse. Het is dankzij haar sekse dat haar nu veel meer de maat genomen wordt.  

DeOnbekende schreef op 05-06-2025 om 15:03:

[..]

Het klopt helemaal niet. Een rechter kan hier helemaal niets mee.

Een rechter? Maar de school wel. Op zijn minst naar een andere vestiging overplaatsen is hier wel op zijn plaats hoor

Dweedledee schreef op 05-06-2025 om 17:21:

[..]

Doe toch niet zo belachelijk. Die vrouw geeft les aan kinderen. Supertof, als zij ineens geen juf of een andere juf hebben Beetje rationeel blijven denken hoor.

Ze is op haar WERK,  dan ben je aan het werken, en verder niets!

BritgetJones007 schreef op 05-06-2025 om 18:06:

[..]

Een rechter? Maar de school wel. Op zijn minst naar een andere vestiging overplaatsen is hier wel op zijn plaats hoor

Dan kan de juf een advocaat inschakelen om haar belangen te behartigen en die maakt meteen gehakt van die kulargumenten die hier aangedragen worden. 

TO schrijft dat de desbetreffende juf 'anders tegen relaties aankijkt'.
Iets zegt mij dat dit niet de eerste en de laatste 'vader' zal zijn. Want, zo te lezen heeft ze een totaal ander en kapot moreel compas, vergeleken met TO...

Grenzeloos gedrag

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.