Relaties

total_1991
17-06-2025 om 11:50
Contact met een vrouw
Contact met een vrouw
Hi,
Ik heb vorig jaar zomer op vakantie een leuke vrouw leren kennen. We appten nog veel maar uiteindelijk vertelde ze dart de afstand voor haar een 'dingetje' zou zijn. Dus geen duidelijke afwijzing in het bericht. Elkaar nog 2 keer gezien met onze kinderen erbij. Afgelopen weekend de laatste keer dat we haar zagen. Ze was voor het eerst bij mij thuis. Rondje door het dorp gelopen en ze was heel nieuwsgierig waar mijn ouders woonden. Dat aan haar laten zien, vervolgens bleef ze maar zeggen dat ik leuke, lieve spontane ouders heb.
Toen ze weg was met de kinderen stuurde ik uit beleefdheid een appje dat ik het heel erg gezellig had gevonden. Ze stuurde terug dat ze dat ook vond en met de kinderen erover had gehad dat ze een hele fijne dag hadden gehad.
Mijn gevoelens voor haar zijn er nog, het is een hele lieve vrouw en onze kinderen zijn ook leuk met elkaar. Ik heb dit niet kenbaar gemaakt toen ze hier was. Aangezien ik niet claimend over wil komen, zo ben ik niet. Maar het voelt dubbel, ze heeft me niet afgewezen maar ze vertelde wat ik hier boven schreef dat de afstand een 'dingetje' is.
Ik heb steeds de neiging om een lief berichtje te sturen, bijvoorbeeld van . Ik kijk ernaar uit om je weer te zien of iets in die richting. Maar ik wil haar ook geen verkeerd gevoel geven ivm wat ik hier boven schreef. Voordat ze bij ons vertrok zei ze nog: 'Komen jullie de volgende keer naar ons?'
Wat zouden jullie doen of hebben jullie tips? Of herkent iemand zich hierin?

Izza
17-06-2025 om 13:54
Wat is precies jullie situatie. Beiden vrijgezel en op zoek. Of zit jij of jullie in relaties en wil je iemand erbij? Je schrijft ons namelijk.

Anna Cara
17-06-2025 om 13:54
Ik adviseer je meteen duidelijk(er) te zijn. Niet een lief berichtje maar net ff meer.
Haar signalen zijn zo te lezen nu dubbel voor jou. En dat is verwarrend. Maak he samen duidelijker.
Wil ze rustig aandoen?
Of is er geen toekomst voor jullie bij haar?
Just friends?
Anders loop je straks stuk op haar nog leuker zijn gaan vinden en alsog deksel op je neus.

total_1991
17-06-2025 om 14:35
@izza Wij zijn allebei vrijgezel en hebben kinderen . Daarom schreef ik ons omdat ze met 2 kinderen woont.

wil40
17-06-2025 om 20:52
Jullie hebben elkaar in de vakantie ontmoet, sinds die tijd nog twee keer met de kinderen erbij. Afgelopen weekend was dus die tweede keer en ze kent dus ook je ouders al?
Hebben jullie nooit ontmoetingen gehad met zijn tweetjes? Woont ze in het buitenland, want de afstand tussen jullie is erg groot?
Ik zou een kort aardig appje sturen, iets over dat het gezellig was het afgelopen weekend en je hoopt haar snel weer te ontmoeten. Dan maar eens met zijn tweeën op stap.

Panama831
18-06-2025 om 07:36
wil40 schreef op 17-06-2025 om 20:52:
Jullie hebben elkaar in de vakantie ontmoet, sinds die tijd nog twee keer met de kinderen erbij. Afgelopen weekend was dus die tweede keer en ze kent dus ook je ouders al?
Hebben jullie nooit ontmoetingen gehad met zijn tweetjes? Woont ze in het buitenland, want de afstand tussen jullie is erg groot?
Ik zou een kort aardig appje sturen, iets over dat het gezellig was het afgelopen weekend en je hoopt haar snel weer te ontmoeten. Dan maar eens met zijn tweeën op stap.
Met kinderen en verplichtingen in je eigen omgeving, hoef je niet in het buitenland te wonen om de afstand een uitdaging te laten worden.
Mijn kinderen hebben hier school, hun dingen, ik ken hier nu wat mensen... Huis net helemaal op punt. Echt nul behoefte om te gaan verhuizen, laat staan om een uur verderop weer opnieuw te gaan beginnen.

wil40
18-06-2025 om 22:59
Panama831 schreef op 18-06-2025 om 07:36:
[..]
Met kinderen en verplichtingen in je eigen omgeving, hoef je niet in het buitenland te wonen om de afstand een uitdaging te laten worden.
Mijn kinderen hebben hier school, hun dingen, ik ken hier nu wat mensen... Huis net helemaal op punt. Echt nul behoefte om te gaan verhuizen, laat staan om een uur verderop weer opnieuw te gaan beginnen.
Verhuizen heeft meer impact in je leven, het gaat hier over hun ontmoetingen. Maar als je verliefd bent wil je iemand toch vaker zien dan 2x per jaar? Dan is een uur of wat meer reistijd toch te overzien? Daarom vroeg ik me af over welke afstand het hier gaat.

Moree
19-06-2025 om 05:36
Zo te lezen vinden jullie beiden elkaar leuk en misschien vinden jullie beiden de afstand overbruggen naar elkaar een dingetje, want anders had je misschien direkt ‘ja’ gezegd toen ze zei: komen jullie volgende keer bij ons?
Maar misschien heb je dat wel gezegd toen ze het vroeg.

Panama831
20-06-2025 om 08:19
wil40 schreef op 18-06-2025 om 22:59:
[..]
Verhuizen heeft meer impact in je leven, het gaat hier over hun ontmoetingen. Maar als je verliefd bent wil je iemand toch vaker zien dan 2x per jaar? Dan is een uur of wat meer reistijd toch te overzien? Daarom vroeg ik me af over welke afstand het hier gaat.
En als die ontmoetingen heel leuk zijn, wil je op een gegeven moment misschien toch samen wonen of dichter bij elkaar wonen.
Of na de prille beginfase en de roze wolk, gaat elke keer die afstand tegen staan.
Ik kan best begrijpen dat sommige mensen, zoals deze dame dus, huiverig zijn.