Relaties Relaties

Relaties

Help, raad gezocht

MRI

MRI

06-05-2025 om 17:33

Pipabela schreef op 06-05-2025 om 17:14:

bedankt voor alle eerlijke reacties.

En  wat ga je er mee doen?

MRI schreef op 06-05-2025 om 17:33:

[..]

En wat ga je er mee doen?

Ik geef direct toe dat ik dat ook wel zou willen weten, maar TO is naar ons natuurlijk niets verplicht. Wel naar haar kinderen,  maar goed, dat is al beschreven. 

MRI

MRI

06-05-2025 om 20:26

TineWinkel schreef op 06-05-2025 om 19:42:

[..]

Ik geef direct toe dat ik dat ook wel zou willen weten, maar TO is naar ons natuurlijk niets verplicht. Wel naar haar kinderen, maar goed, dat is al beschreven.

Nee natuurlijk niet, gewoon interesse

Knip

KarelBrug schreef op 06-05-2025 om 21:36:

Knip

Lekker bezig pik. Je gaat als een tiet zo snel de adviezen uit je mouw. 

Op weg naar voldoende berichten om een link te kunnen plaatsen denk ik!

Pipabela

Pipabela

08-05-2025 om 20:49 Topicstarter

KarelBrug schreef op 06-05-2025 om 21:36:

Wat een ingewikkelde situatie, en wat knap dat je dit zo open deelt. Je zit duidelijk in een emotioneel conflict tussen je hoofd en je hart. Misschien helpt het om goed naar jezelf te luisteren: hoe zie jij je toekomst, los van wat anderen verwachten? Het is belangrijk dat jij je er goed bij voelt, ook voor je kinderen. Je hoeft geen overhaaste keuzes te maken.

Bedankt. Mijn hoofd en mijn hart, precies zoals ik het voel.

Pipabela

Pipabela

08-05-2025 om 20:50 Topicstarter

Moederkareltje schreef op 06-05-2025 om 21:46:

[..]

Lekker bezig pik. Je gaat als een tiet zo snel de adviezen uit je mouw.

Dit vind ik dan weer niet zo leuk. Waarom elkaar zo beledigen?

Pipabela schreef op 08-05-2025 om 20:50:

[..]

Dit vind ik dan weer niet zo leuk. Waarom elkaar zo beledigen?

zie ook het berichtje van Jonagold, onder die van MoederKareltje. Het lijkt alsof KarelBrug een aantal Chat GPT antwoorden heeft opgevraagd en geplaatst om genoeg berichtjes te scoren, zodat hij daarna een link mocht plaatsen... Van die aanpak zijn sommige forummers minder gecharmeerd.

TineWinkel schreef op 08-05-2025 om 21:28:

[..]

zie ook het berichtje van Jonagold, onder die van MoederKareltje. Het lijkt alsof KarelBrug een aantal Chat GPT antwoorden heeft opgevraagd en geplaatst om genoeg berichtjes te scoren, zodat hij daarna een link mocht plaatsen... Van die aanpak zijn sommige forummers minder gecharmeerd.

En dat was ook zo, maar zijn reclamelinkje is al weer verwijderd.

Pipabela schreef op 08-05-2025 om 20:49:

[..]

Bedankt. Mijn hoofd en mijn hart, precies zoals ik het voel.

Om eea wat te relativeren: Wat voor advies zou jij je kinderen geven als zij in zo'n situatie zouden zitten? 

Zou jij ze het advies geven om maar voor een relatie te gaan waar er stiekem gedronken word door partner, waar ruzies zijn en geen vertrouwen meer is?

Zou jij dan nog tegen ze zeggen : Volg je hart en ga voor die man?

Pipabela

Pipabela

09-05-2025 om 14:25 Topicstarter

Nee absoluut niet. Maar het is zo moeilijk als je van mensen houdt. Zielsveel van mijn kinderen uiteraard en ook heel veel van die man..het waren ook mooie momenten samen. En dat maakt het zo lastig. Ik begrijp jullie allemaal en misschien zie ik nu ook niet helder. Ik heb veel verdriet. 

Je hebt er nu niks aan maar het was misschien verstandiger geweest om niet bij je ex man terug in te trekken maar eerst een poosje in je eentje te wonen. 

Pipabela schreef op 09-05-2025 om 14:25:

Nee absoluut niet. Maar het is zo moeilijk als je van mensen houdt. Zielsveel van mijn kinderen uiteraard en ook heel veel van die man..het waren ook mooie momenten samen. En dat maakt het zo lastig. Ik begrijp jullie allemaal en misschien zie ik nu ook niet helder. Ik heb veel verdriet.

En je man waar je nu mee leeft is er ruimte voor hem en zijn pijn en verdriet? Het ik gehalte is erg hoog sorry , je doet de mensen om je heen ook verdriet he ..

linn19 schreef op 05-05-2025 om 21:58:

Je hebt er nogal een puinhoop van gemaakt Pipabela. Mijn advies zou zijn dat je eerst eens zelf verantwoordelijkheid neemt voor je eigen daden. Je bent niet eerlijk tegenover je ex man,je ex vriend,je kinderen en niet eerlijk tegenover jezelf.

Zoek een therapeut en ga eerst zelf eens onderzoeken waarom je doet zoals je doet want je komt op geen enkele manier over als een stabiele vrouw/moeder.

Zoek desnoods eigen onderkomen voor jezelf maar laat je kinderen bij vader. Hij lijkt in dit hele verhaal de meest stabiele en dat hebben kinderen nodig.

Helemaal eens met deze reactie, vooral de laatste alinea!

Het is nogal een ik-ik-ik verhaal, als ik maar gelukkig ben. Zo werkt het natuurlijk niet als er kinderen bij betrokken zijn die van her naar der worden meegesleurd. 

Waar is jouw verantwoordelijkheid, waarom heb jij persé een partner nodig om zgn gelukkig te zijn? Ga eerst eens, met hulp van een professional, meer zelfliefde kweken en zelfstandig worden ipv afhankelijk. 

Dus niks “ik moet snel handelen, want de kinderen waren gewend aan de scheiding”, te absurd voor woorden deze denkwijze en zéker niet in het belang van de kinderen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.