Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw - deel 8

Anna Cara

Anna Cara

11-09-2025 om 23:33 Topicstarter

Dat zal niet zo makkelijk zijn. Je verneemt eerst dat er een ander is. Dan heeft jouw man maar liefst 7 maanden nodig gehad om te bepalen dat hij met jou door wilde gaan. En nu is hij 1 maand 'terug', vakantie voorbij en moet het gewone leven weer zijn weg vinden.

Wat is er met jou gebeurd in die 7 maanden? Je begon volgens mij net om te buigen naar zonder hem kan ook. Wat vind je nu precies niet makkelijk? 

Ik vermoed dat jouw proces nu pas echt gaat beginnen. 

Xxx

https://eenvandaag.avrotros.nl/opiniepanel/uitslagen/2-op-3-kinderen-met-gescheiden-ouders-merken-daar-jaren-later-nog-gevolgen-van-nooit-ergens-kunnen-wortelen-161321

Het lijkt mij extra zwaar als tegen je wil in je huwelijk/relatie geen stand houdt, ook vooral je kinderen de dupe zijn. Daarom pleitte onze mediator ook voor rust in chaos want dan worden er geen beslissingen genomen in een rollercoaster van emoties. Als er liefde is voor elkaar (onder een enorme laag boosheid, verdriet en pijn) dat eerst uitwerken en als het dan niet lukt om samen verder te gaan, zonder strijd te scheiden. Dat zou veel minder beschadigde kinderen opleveren. Wij zijn dankbaar voor alle hulp die dit voor onze kinderen mogelijk heeft gemaakt 🙏 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.