Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Erectie mannen 40+

Carpediemo schreef op 06-04-2024 om 14:56:

@Ruud. Complimenten met het gebruik van de kwalificatie “Zeester”. Fascinerend hoe een volledig onschuldig begrip mensen aanleiding geeft om er op in te zoomen. Het gaat voor velen kennelijk niet over de relevante inhoud maar de symboliek die de ander (in dit geval jij met je “zeester” oproept. Kun je de reacties voorstellen wanneer je de typering “kwal” had gebezigd!? Van slappe erecties verwordt het hier toch niet tot “slap lullen”!

Ach, de reacties kwamen niet zozeer op de eeuwenoude uitdrukking “zeester”, maar meer om de combinatie en van wie het zei

Niet zo serieus te nemen dus, maar hij zal vast blij zijn met jouw complimenten als zijn zoveelste ban is afgelopen 

MRI

MRI

06-04-2024 om 15:58

Carpediemo schreef op 06-04-2024 om 14:14:

We kennen bijna allen bepaalde anekdotes van de vriendin die kickte op die knappe kerel totdat hij zijn broek liet zakken en er niets te zien was… 

Goh ik ken veel vrouwen en heb veel vriendinnen maar ik heb dit nou werkelijk nog nooit een vrouw horen vertellen

@Roodvruchtje:

De uitdrukking "zeester" verwijst naar een dierkundig begrip. Ik citeer: “Een zeester is een schijfvormig stekelhuidig diertje met 5 armen dat in de zee leeft en voornamelijk schaaldieren eet.”

Het eeuwenoude heeft in dit verband geen enkele toevoegende of inhoudelijke relevantie! 

Excuses want ik bezondig mij ook aan deelname tot prietpraat! ☺️

carpediemo, je mist duidelijk mijn punt, maar laat gaan….lekker boeiend ook 

Er is nog hoop hoor, ik ben een 66 jarige man die nog steeds een keiharde erectie krijgt. Het liefst had ik iedere dag seks met mijn vrouw maar dat zit er van haar kant niet in. Ze heeft er geen probleem mee om me ter compensatie af te trekken.

Bart1958 schreef op 02-02-2025 om 09:57:

Er is nog hoop hoor, ik ben een 66 jarige man die nog steeds een keiharde erectie krijgt. Het liefst had ik iedere dag seks met mijn vrouw maar dat zit er van haar kant niet in. Ze heeft er geen probleem mee om me ter compensatie af te trekken.

Mankeer je zelf iets aan je handjes dan? Of vind je dat jouw behoeftes haar verantwoordelijkheid zijn?

MRI

MRI

02-02-2025 om 10:55

1. Hoe bedoel je ter compensatie. Riekt naar entitlement.

2. Wat heeft de topic steller (en lezers) aan deze info?

Verwacht je applaus voor je erectie?

Trol? 

MRI schreef op 02-02-2025 om 10:55:

[..]

1. Hoe bedoel je ter compensatie. Riekt naar entitlement.

2. Wat heeft de topic steller (en lezers) aan deze info?

Misschien kan To hem eens bellen? To wil graag een man die wel kan presteren. En Bart is ook toe aan een uitstapje. Kunnen ze er samen een draai aangeven. Er is vast een dm onderweg...

Een  bedpartner op batterijen misschien een oplossing? Niks mis met casual seks, maar praten over mannen of het  haperende vibrators zijn ,vind ik weinig empathisch. 

Een man die hier kwam klagen  over dorre woestijnen of dat het leek oftie een of ie  een door een gang gooide, zou het halve forum over zich heen krijgen ( no pun intended). 

https://www.youtube.com/watch?v=V4z_NNffYo8

(sorry ......... ik werd een beetje melig ..........van al die ........)

MRI

MRI

02-02-2025 om 18:07

kenfan schreef op 02-02-2025 om 17:09:

Een bedpartner op batterijen misschien een oplossing? Niks mis met casual seks, maar praten over mannen of het haperende vibrators zijn ,vind ik weinig empathisch.

Een man die hier kwam klagen over dorre woestijnen of dat het leek oftie een of ie een door een gang gooide, zou het halve forum over zich heen krijgen ( no pun intended).

https://www.youtube.com/watch?v=V4z_NNffYo8

(sorry ......... ik werd een beetje melig ..........van al die ........)

Nou ik las de beginpost eens over en twijfelde eigenlijk of het wel door een vrouw geschreven was. Vrouwen zijn meestal niet zo n**kgericht, uitzonderingen daar gelaten.

De meeste moeite die ik vrouwen hoor hebben met een man met weinig erectie is dat hij er niet over wil praten of zelfs helemaal geen seks meer wil hebben en daar dan ook weer niet over wil praten. Of ze worden onzeker of de man hen nog wel aantrekkelijk vindt, ik hoor echt weinig vrouwen zeggen 'hij kan het niet meer, en nu kom ik niet aan mijn trekken. '

MRI schreef op 02-02-2025 om 18:07:

[..]

Nou ik las de beginpost eens over en twijfelde eigenlijk of het wel door een vrouw geschreven was. Vrouwen zijn meestal niet zo n**kgericht, uitzonderingen daar gelaten.

De meeste moeite die ik vrouwen hoor hebben met een man met weinig erectie is dat hij er niet over wil praten of zelfs helemaal geen seks meer wil hebben en daar dan ook weer niet over wil praten. Of ze worden onzeker of de man hen nog wel aantrekkelijk vindt, ik hoor echt weinig vrouwen zeggen 'hij kan het niet meer, en nu kom ik niet aan mijn trekken. '

Of dit is misschien weer een onderwerp waar (veel?) vrouwen niet over durven te praten. 

MRI

MRI

02-02-2025 om 20:00

Gingergirl schreef op 02-02-2025 om 19:15:

[..]

Of dit is misschien weer een onderwerp waar (veel?) vrouwen niet over durven te praten.

Nee dat denk ik niet. Vrouwen zijn nogal praterig over issues. 

MRI schreef op 02-02-2025 om 20:00:

[..]

Nee dat denk ik niet. Vrouwen zijn nogal praterig over issues.

Lang niet allemaal hoor, was laatst nog een item over op tv dat het voor veel vrouwen nog steeds een taboe is om over hun sexleven te praten. Hier in mijn kring wordt er wel redelijk over dat soort onderwerpen gesproken. Mijn ( nogal streng) gelovige schoonzussen zouden hier echt niet over praten en mijn wat introverte vriendinnen ook echt niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.