Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-02-2015 om 21:32
Ik ben eens in het archief aan het lezen geweest en zag dat er onder de ool-ers meerdere swingers zijn. Hoe komen jullie aan een date? Of ga je alleen naar clubs? En hoe gaat dat in zijn werk? We hebben alleen nog maar wat beleeft op een beurs en zijn nog nooit in een club oid geweest.
Graag hoor ik tips van jullie. Eventueel ook voor leuke clubs, forums en sites.
12-02-2015 om 15:11
niet echt swingen
Toen ik na de scheiding single was, heb ik bij een veel swingend stel, wel eens meegedaan aan een trio. Ik "kende" ze via een ondeugende internetgroep. Daar werden meerdere contacten gelegd tussen swingers of singles, of stellen die iemand erbij wilden voor een keertje. Helaas bestaat de groep niet meer.
Trio
14-02-2015 om 13:20
ervaring
Hoihoi, er zijn verschillende sites waar swingers elkaar ontmoeten, maar bv. ook een parenavond in een club kan een leuke ontmoetingsplek zijn. De bekendste en grootste, maar ook betaalde site, is SDC
Google maar eens op de woorden swingers dating , dan krijg je een aantal sites.
Wij daten zowel bij ons thuis als bij het stel waarmee we een date hebben, afhankelijk van elkaars mogelijkheden.
14-02-2015 om 15:11
Wij
Wij gaan altijd naar de fun4two en soms gaat mijn vrouw wel eens alleen. Dan krijgt ze heel veel aandacht.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.