Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Autisme

we hadden altijd goede band met zoon en broer totdat meisje in leven kwam 19 hij was 18 ze heeft hem helemaal voor zichzelf gepakt door steeds tussen ons in te staan , mag iemand zo misbruik maken van een kwetsbaar persoon 13 jaar geen contact alles geprobeerd nooit een gesprek ze staat over tussen En bepaalt alles zijn er nog meer personen die zoiets meemaken 

AnnaPollewop schreef op 19-04-2025 om 19:50:

[..]

Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik vind het gewoon een hele domme suggestie van je.

Jouw reactie is overigens ook heel tekenend, heb je zelf niet iets op een of ander spectrum? Lange tenen bijvoorbeeld?

Je mag alles van mijn reactie en normale vraag vinden, maar ik ga me niet verlagen tot het niveau ‘op de man’ reageren. Agree to disagree dus 👍🤗

Kersje schreef op 19-04-2025 om 20:08:

[..]

Je mag alles van mijn reactie en normale vraag vinden, maar ik ga me niet verlagen tot het niveau ‘op de man’ reageren. Agree to disagree dus 👍🤗

Ben ik even blij dat jij niet op de man reageert. Dan geef jij in ieder geval niet zulke reacties:

AnnaPollewop schreef op 19-04-2025 om 08:05:

[..]

Want alle autisten schrijven onsamenhangend en met slechte interpunctie? En kunnen zaken niet helder inschatten?

Ja joh, trek mijn vragen even uit hun verband! Waarom voel jij je vaak zo ontzettend persoonlijk aangevallen?

Lees mijn post nu nog eens een keer (of 10) ipv steeds zo verongelijkt te reageren!
kater2.gif

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.