Zeespiegel
20-04-2025 om 13:36
Gejammer
Kleuter heeft nogal grote voorkeuren in personen. In het verleden wisselde de voorkeur nog wel na een aantal maanden. Nu is het al geruime tijd gelijk gebleven. Maar alleen die persoon mag tanden poetsen, uit bed halen enzovoort. Op straffe van veel gejammer.
Iemand tips?

Anoniemvoornu
22-04-2025 om 16:54
Moederkareltje schreef op 22-04-2025 om 15:26:
[..]
Ja. Ik heb nog nog nooit mijn kinderen uitbesteed. Ik ben nooit ziek. Ik heb nooit andere dingen te doen. Ik houd van mijn kinderen.
Nee er is geen vader ik ben de bron.
Ja joh Maria , ik had geen vader vanaf mijn 10de ,die was dood , jouw kinderen hebben een vader , de vader die jij voor hun uitkoos!

EmmaT
22-04-2025 om 17:12
Woehaaaa, met dit soort draadjes is het toch altijd weer afwachten wanneer die werkende moeders van tegenwoordig weer overal de schuld van krijgen 🤣. Hier op pagina 3.

Lolalyn
22-04-2025 om 19:42
Moederkareltje schreef op 22-04-2025 om 15:26:
[..]
Ja. Ik heb nog nog nooit mijn kinderen uitbesteed. Ik ben nooit ziek. Ik heb nooit andere dingen te doen. Ik houd van mijn kinderen.
Nee er is geen vader ik ben de bron.
Ach wat verdrietig voor jou en de kinderen dat het zo gelopen is, sterkte. Ik heb met jullie te doen.

Diezijnvanmij
22-04-2025 om 21:39
Zeespiegel schreef op 22-04-2025 om 15:39:
[..]
In een ideale wereld geld dat voor ons allemaal. Helaas is mijn wereld niet zo ideaal. Wij houden heel veel van ons kind. En het is ook echt een lief braaf kind. En toch is het ons soms even te veel.
Mijn wereld is ook niet zo ideaal hoor. Je bent daar niet alleen in

Jesse_1
26-04-2025 om 11:36
Nick90 schreef op 22-04-2025 om 13:37:
Hier doen we het altijd samen, zijn we sneller klaar.
Toch een beetje sneu, dat kinderen naar bed brengen een taak is 'die zo snel mogelijk afgehandeld moet worden'.
Ik snap dat er dagen zijn dat je moe bent of je kinderen vervelend of ... maar ik mag toch hopen dat dit niet een algemene gang van zaken is. Of anders is het misschien een idee om een mind-change te gaan maken en dit om te buigen naar quality time ipv een taak die gedaan moet worden.
Maar misschien lees ik het verkeerd.

Nick90
26-04-2025 om 12:22
Jesse_1 schreef op 26-04-2025 om 11:36:
[..]
Toch een beetje sneu, dat kinderen naar bed brengen een taak is 'die zo snel mogelijk afgehandeld moet worden'.
Ik snap dat er dagen zijn dat je moe bent of je kinderen vervelend of ... maar ik mag toch hopen dat dit niet een algemene gang van zaken is. Of anders is het misschien een idee om een mind-change te gaan maken en dit om te buigen naar quality time ipv een taak die gedaan moet worden.
Maar misschien lees ik het verkeerd.
Ja ik denk dat je verkeerd leest, dat schrijf ik namelijk nergens en ja als je het met z'n twee doet ben je inderdaad sneller klaar. Logisch gevolg lijkt mij.
Bovendien voorkomt het gejammer en gehuil zoals bij het kind van TO
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.